Hallo allen, Ik had een paar dagen geleden al een topic geopend, maar kan deze niet meer vinden helaas. Het volgende: mijn zoontje slaapt niet echt goed 's nachts, hij word wakker om 01:00, 04:00 en 06:00 uur, en niet om voeding, eigenlijk zomaar, hij gaat dan niet huilen maar jammert een beetje, het speentje gooit hij er iedere keer uit en wil hem dan weer en zo gaat het door. Hij doet soms zijn oogjes niet open maar blijft trekken aan zijn handjes en gooit zijn voetjes/beentjes in de lucht, dat kan hij heel lang volhouden hihi. Soms valt hij in slaap maar soms ook weer niet. Wat kan dit zijn?
Hoi Beertje!! Bij mij hetzelfde verhaal, vooral de speen en met de beentjes gooien ...en soms moet ik wel 20 x snachts eruit Hij doet dit ongeveer 3 weken voorheen sliep hij heel erg goed . Hoefde ik maar snachts 1x eruit of helemaal niet. Weet ook niet wat het kan zijn....Hoe oud is jouw kindje? Mijn zoontje is bijna 19 weken. Groetjes Jennifer
19 weken, dat zou weleens een sprongetje kunnen zijn bij jou. Mijn zoontje is 3 maanden, 12 weken. Voorheen hoefde ik soms maar 1 of 2 keer zijn speentje in zijn mond te doen, nu soms wel 20 keer hihi.
inderdaad precies hetzelfde. Overdag slaapt hij vrij goed ook soms speentje geven maar niet zo erg als snachts... Ik dacht ook sprongetje maar dat duurt dan wel erg lang zeg dus weet ik niet...
Hoi, Hier ook het zelfde verhaal ( ik denk de 19 weken sprong ) ze is nu 17 weken,maar dan vooral overdag,soms idd wel 20 x lopen voor die speen,steeds eruit gooien,maar hem toch wel willen. S'nachts sliep ze vanaf 4 weken door,nou moeten we er ook soms uit...pfff....hopelijk is deze sprong snel voorbij.
Mijn zoontje heeft dit ook gehad met die sprong. Echt zo irritant, elke x heen en weer lopen en maar blij zijn alsie effe 20 min sliep. Opeens na 3 weken was het over en hij heeft er tot nu toe geen last meer van gehad!
Pfff dat hoop ik dan maar hahah...vannacht was het weer beter hoefde maar 2x eruit maar ja even afwachten he!! Mijn zoontje sliep ook met 4 weken door. Per toeval eigenlijk ik moest hem snachts echt wakker maken voor de fles want nadat ik weer terug was met de fles sliepm hij weer vast haha...achja wat dat betreft zijn we wel verwend he moeten niet klagen eigenlijk maar ja als iets anders is dan normaal denk je toch hoe kan dat toch? Groetjes Jennifer