Ervaringen IVF in eigen cyclus!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Zijn hier mensen met ervaringen met IVF in eigen cyclus?

De kans is aanwezig dat ik dit ga doen... maar ik moet het met donorzaad doen....
    Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn, de slagingspercentages, en hoe het gaat met de hormonen...

Ik heb inmiddels al wel begrepen dat als je toevallig 2 eitjes hebt, ze 1 verloren laten gaan... Er wordt echt maar 1 eitje gebruikt... Dat vind ik wel zonde....

Ik ben benieuwd...

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
  3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je Marlboro... Zal ik daar ook eens gaan kijken....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ook 6x eigen cyclus gedaan. Als je twee eitjes van jezelf zou hebben dan gebruiken ze die bij mijn weten allebei hoor!
    Een vriendin heeft dat ook eens gehad (helaas van beide niet zwanger geworden).
    Qua hormonen, je spuit w.s. Cetrotide, Gonal-F en Pregnyl. Hier reageert iedereen anders op....
    Heel veel succes meid!
    Elmo

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee Elmo...

Ben je ook in Groningen geholpen?

Aan de telefoon zei de assistente nl. dat ze maar 1 eicel gebruiken... De andere laten ze zitten volgens haar en wordt niet gebruikt... Deze zal vanzelf verdwijnen...

Ben je zwanger geworden via de IVF in eigen cyclus of via IVF als ik vragen mag?
    Ik vraag me nl. af wat de slagingspercentages zijn van de IVF in eigen cyclus...

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

He hoi,
    Nou, er groeien altijd meer eiblaasjes mee maar deze worden niet gestimuleerd en groeien dus niet tot dat formaat om ze weg te prikken.
    Ik ben inderdaad in Groningen behandeld en erg tevreden over het team!
    We hebben 6x ICSI in eigen cyclus gedaan.
    2x een tp gehad en 2x helaas een vroege mk
    4x geen bevruchting en dus geen tp
    Toen een standaard ICSI behandeling en daar is Ruben uit geboren!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Al met al dus best nog een lange weg als ik het zo hoor en overdenk... toch?

Ik heb vandaag de papieren binnengekregen van Groningen... Mijn behandelend arts heeft al aangegeven mij wel door te willen sturen naar Groningen... Geen enkel probleem... Dus dat scheelt al weer...

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek TS gesloten.

Deel Deze Pagina