Hier een VD fan !! Z'n geweldige serie ! Nu aan het wachten op seizoen 2 die ik mooi online ga volgen vanaf 9 september Supernatural en ghostwisper kijk ik , nu alleen minder sinds VD is afgelopen...
eerste seizoen is helaas afgelopen het einde was wel geweldig maar wil nu echt verder kijken joh duurt denk ik lang voordat seizoen 2 in NL is. VDis niet te soft ik vond sommige dingen wel hard en spannend ben echt verslaafd aan die serie lijkt niet echt op twilight hoor. De serie is echt een aanrader ik wil heb graag op DVD box hebben maar weet nie of die al uit is en is meestal ook zo belachelijk duur De boeken wil ik ook graag lezen maar ze zijn nu alleen nog in het engels toch? KLen wel engels maar om dat nu te lezen pffff
Ben superfan van Jared Padalecki en Jensen Ackles! Zo lekker allebei!!! Zit echt elke zondag voor de buis!!! Heb ook de dvd's!
ja jensen ackles hmmmm heb ook gekeken voor die DVD's want hebv seizoen 1 niet gevolgd begon pas op de helft van seizoen 2 helaas maar bij bol.com zijn seizoen 1 tot en met 3 80 euro ofzo pfff vind ik weer zonde hahaha ben zo een miep dat betreft koop eigenlijk zelde wat voor me zelf moet ik maar wel eens gaan doen denk ik. Altijd koop ik voor de kids eigenlijk en me man. Maar ja supernatural is alweer bezig met seizoen 6 volgens mijn dus zijn er aardig wat
Mijn zit ook elke zondagavond voor de buis! Fringe, Vampire Diaries en Supernatural, vindt ie helemaal leuk!! Ik kijk het af en toe half mee.
Chantal ik heb inderdaad altijd hetzelfde gezegd, maar toen ik de boeken kocht heb ik ook gezien dat VD eerst was Nu ik teruglees in het topic is dit wel aangehaald is en dat ze meeprofiteren van het succes van Twilight... jammer eigenlijk! Vind VD ook wel tof (hmmmmmm Stephan) maar ik blijf toch een Twilightsupermegafan
Oh ja en boeken van VD ook in het Engels gelezen maar zijn anders dan de serie (ander verhaal) en helemaal niet zo vlot en verslavend als Twilight ♥ Is het erg als ik toegeef dat ik wel liever een hevige zoenscene zie en dat dus leuk vind aan VD?
Die boeken dat wist ik maar ik had het meer over de films die van Twilight waren eerder ... En tuurlijk is het niet gek dat je liever die zoenscenes ziet, dat zie ik ook graag in de twilight films maar die muts doet het telkens niet hahahahah
ja en dat zal dan natuurlijk wel weer in deel 2 gebeuren van Breaking dawn, moeten we nog langer wachten
Hier ook een huge fan van Fringe,Supernatural,Vampire Diaries Elke zondag voor de buis! Toch heerlijk, al die mooie man op de buis in spannende series Fringe: Joshua Jackson VD: Ian Somerhalder Supernatural : Beide uiteraard Jared en Jensen