vampire diarries en supernatural

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door christa24, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier een VD fan !! Z'n geweldige serie ! Nu aan het wachten op seizoen 2 die ik mooi online ga volgen vanaf 9 september ;)

Supernatural en ghostwisper kijk ik , nu alleen minder sinds VD is afgelopen...

2. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    eerste seizoen is helaas afgelopen het einde was wel geweldig maar wil nu echt verder kijken joh duurt denk ik lang voordat seizoen 2 in NL is.

VDis niet te soft ik vond sommige dingen wel hard en spannend ben echt verslaafd aan die serie lijkt niet echt op twilight hoor.
    De serie is echt een aanrader ik wil heb graag op DVD box hebben maar weet nie of die al uit is en is meestal ook zo belachelijk duur:(

De boeken wil ik ook graag lezen maar ze zijn nu alleen nog in het engels toch?
    KLen wel engels maar om dat nu te lezen pffff

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben superfan van Jared Padalecki en Jensen Ackles! Zo lekker allebei!!! Zit echt elke zondag voor de buis!!! Heb ook de dvd's! :D

4. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    ja jensen ackles hmmmm :D

heb ook gekeken voor die DVD's want hebv seizoen 1 niet gevolgd begon pas op de helft van seizoen 2 helaas maar bij bol.com zijn seizoen 1 tot en met 3 80 euro ofzo pfff vind ik weer zonde hahaha ben zo een miep dat betreft koop eigenlijk zelde wat voor me zelf moet ik maar wel eens gaan doen denk ik.
    Altijd koop ik voor de kids eigenlijk en me man.
    Maar ja supernatural is alweer bezig met seizoen 6 volgens mijn dus zijn er aardig wat:D

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn zit ook elke zondagavond voor de buis! Fringe, Vampire Diaries en Supernatural, vindt ie helemaal leuk!! Ik kijk het af en toe half mee.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    #26 Ineke1983, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
    Chantal ik heb inderdaad altijd hetzelfde gezegd, maar toen ik de boeken kocht heb ik ook gezien dat VD eerst was :$
    Nu ik teruglees in het topic is dit wel aangehaald is en dat ze meeprofiteren van het succes van Twilight... jammer eigenlijk!

Vind VD ook wel tof (hmmmmmm Stephan) maar ik blijf toch een Twilightsupermegafan ;)

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh ja en boeken van VD ook in het Engels gelezen maar zijn anders dan de serie (ander verhaal) en helemaal niet zo vlot en verslavend als Twilight ♥

Is het erg als ik toegeef dat ik wel liever een hevige zoenscene zie en dat dus leuk vind aan VD? :)

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Die boeken dat wist ik maar ik had het meer over de films ;) die van Twilight waren eerder ;) ...

En tuurlijk is het niet gek dat je liever die zoenscenes ziet, dat zie ik ook graag in de twilight films maar die muts doet het telkens niet hahahahah :D

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Lol hopelijk volgen ze Breaking Dawn goed, dan krijgen we eindelijk wat actie ♥

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ja en dat zal dan natuurlijk wel weer in deel 2 gebeuren van Breaking dawn, moeten we nog langer wachten ;)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

..:(

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook een huge fan van Fringe,Supernatural,Vampire Diaries :D
    Elke zondag voor de buis!