Van 10 weken aftellen naar mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door kanelly, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @hopefull times: zoo wat ontwikkelt jouw meisje zich snel zeg!

@kanelly: weet je niet waar dat aan ligt bij roos dan?

nou gisteren was niet echt een fijne dag, fay heeft heel veel gehuild. heb alles gekocht wat ik haar mag geven haha en ze ligt nu nog te slapen, is helemaal niet wakker geweest. nu was noa om half 6 wakker haha. noa is nu ook flink verkouden en mijn keel doet ook erg veel pijn, gaat dus lekker hier haha. alleen vl heeft nergens last van, maar ja komt allemaal wel weer goed hoor.

2. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    @Jesje: helaas niet nee. Ze zegt niets. Ik vraag het altijd, maar meestal is het dekbed goed doen, kus en weer weg. Ze heeft af en toe van die nachten. Ik denk dat ze dan veel indrukken heeft gehad die dag. Gisteren hele dag kdv en daar kwam iemand voorlezen, op de foto met Tim en de hele dag buiten spelen. Ze was ook doodmoe....
    Tim ging vannacht wat beter. Hij kwam om 5 uur, 60cc erin en toen om 7 uur wakker maken, want hij moest weer naar het kdv! En toen 150cc op. Het regelt zich dus ook wel

Ik kon gisteren trouwens consultatiebureau niet bereiken. Waren steeds in gesprek. En ik was aan het werk, dus kon ook niet constant proberen. Maar ik denk toch echt dat het honger is. Dan slaapt hij nl. gewoon rustig door en huilt niet meer. Geven we niets, dan wordt hij ieder half uur/uur wakker. Dus... gewoon 60cc geven.
    Ik hoor steeds meer mensen die zeggen, oh ja mijn zoon heeft ook 1,5 jaar nog een flesje in de nacht gekregen :$ Nou dat hoop ik niet.

@Hopefulltimes, jouw dochter gaat echt snel! Tim rolt wel van buik naar rug, maar van rug naar buik lukt nog niet. Hij eindigt op zijn zij. Zal denk ik niet heel lang meer duren. Maar staan. Nee, nog lang niet!
    Fijn dat het weer wat beter gaat!

@Kleinmonster: hoe gaat het nu met Wessel?

@Jols: hoe bevalt het werken?
    Ik vind het nu heel pittig. Maar dat komt door de nachtvoeding van Tim. Ik merk dat mijn weerstand laag is. Ik heb ook keelpijn, oorontsteking (ik weet nu zo goed wat Roos al 7 keer heeft meegemaakt) verkouden. Heerlijk, maar niet heus.

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Vrijdagochtend ben ik met wessel bij de kinderarts geweest en zijn er foto's van zn buik gemaakt. door de klisma's van donderdag waren inmiddels zn darmen leeg dus konden ze geen oorzaak vinden. Ze hebben meerdere theorieeen. 1 daarvan is dat zn darmpjes in de knoopdraaien en uitzich zelf weer terug waardoor hij een paar dagen niet kan, of toch domme pech.
    ze dachten niet dat het aan de groente en fruit kon liggen, of erfelijke aanleg. Maar voorlopig even geen rijstebloem en voorlopig doorgaan met de forlax.
    van het weekend heeft hij alleen maar borstvoeding gehad, want we wilde eerst dat alles weer normaal was. nou dat hebben we geweten zaterdag 4 luiers en zondag 6!! sinds gisteren weer begonnen met groente, maar dat ging niet helemaal zo als gepland ik weet nog steeds niet waardoor het kwam. Maar toen ik rond 24.00 bij wessel ging kijken omdat hij toch wel erg liep te kreunen en steunen, had hij zn bed onder gespuugd. alles zat onder de sperziebonen, zn haar,gezicht, slaapzak, pyama en bed.

Slapen: door afgelopen week is wessel met slapen helemaal van slag ik kon er soms elke 2,5 ur uit, en smiddag sliep hij krap 45 min dus ik heb in middels mn wallen op mn knie hangen. Maar het gaat weer iets beter hij slaap nu ong tussen de 5 en 6 uurtjes maar hij krijgt zn laatste voeding als ik naar bed ga zodat ik ook wat uurtjes kan maken.

jesje: ik wil eerst even zeggen dat ik trots op je bent dat je al zoveel kilo's kwijt bent. goed hoor.
    Als ik je berichtjes lees lijkt 2 kindjes me erg zwaar

hopefultimes: hier ook 1 die de hele dag wil staan. maar ik trek dat met mn hand niet altijd dus heb zn loopwagen naar beneden gehaald en hij mag daar af en toe even in. Dat gezicht als hij er in zit heerlijk zo blij en inmiddels heeft ie ook daar dat hij er mee vooruit kan komen. Dan begint ie te gillen van blijdschap. Maar dat van vervelling zou best kunnen die van jou is toch ook tweeling van sterrenbeeld?

tweeling kinderen hebben constant behoeft aan nieuwe dingen. Dit blijken ook de kinderen te zijn die snel kunnen kruipen en lopen.

Kanelly: kun je het cb niet mailen? hier kan dat namelijk. Heb je al rijstebloem geprobeerd?

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Kleinmonster
    Wat zielig dat hij zo'n last heeft.
    Op zich natuurlijk fijn dat ze geen oorzaak gevonden hebben, maar ondertussen zitten jullie er mee.
    Misschien hebben zijn darmpjes gewoon moeite met wennen aan vast voedsel?
    Hoop voor jullie dat het snel over is en dat er weer rust in de tent komt, dan kun je die wallen weer eens ophijsen:p

Ik heb geen idee wat voor sterrenbeeld mijn meisje heeft.:) Maar ik weet niet of ze vlug gaat lopen en kruipen, geen idee.
    Ze wil wel veel afleiding hebben, dat klopt helemaal.

@Kanelly
    Heb je 't CB al kunnen bereiken?
    En beterschap hoor. Lijkt me zwaar om niet in orde te zijn en dan ook nog twee kindjes te hebben.

@Jesje
    Hoe is 't met jullie ziekenboeg?
    Voor jou ook veel beterschap.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hier is het nog steeds hetzelfde, voel me niet echt heel lekker, maar ja gaat wel weer over. doe lekker rustig aan nu. fay is gelukkig wel een stuk vrolijker en slaapt weer goed in de nacht.

@hopefull times: welke datum is jouw meisje ook alweer precies geboren? vanaf 22 mei zijn ze tweeling, fay is nog net een stier, misschien dat ze daarom niet zo snel is hihi.

de fysio vertelde dat het voor fay moeilijker is om te rollen, omdat ze aan de zware kant is hihi. dat is veel meer gewicht wat ze omver moet krijgen zei ze.

@kanelly: ik hoop dat tim snel zal wennen aan het vaste voedsel e dat hij geen last meer zal hebben met poepen. ik weet hoe je je voelt, noa heeft er nu al 2,5 jaar last van, alleen als er tandjes aankwamen ging het goed hihi

afvallen: ja ik moet mijn onderschrift nog bijwerken, ben nu 8,7 kilo kwijt, gaat nu wel een stuk langzamer hoor, maar ik blijf mijn best doen. doe nu wel af en toe een dagje zondigen:)

6. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    Het gaat met mij stukje beter, alleen merk ik na de korte nacht vannacht dat mijn keel meteen week geïrriteerd is. Dus ik vertel Tim maar iedere keer dat ik zo graag wat langer wil slapen en wie weet begrijpt hij het binnenkort:D
    Jesje, Tim heeft geen last met poepen hoor. Nu met groente en fruit verdeelt hij het zelfs over 3 luiers dus hij gaat zijn zus achterna. Bij Roos merkte ik trouwens ook altijd als er tandjes aankwamen, want dan werd het dunner.
    Gisteren met het cb aan de telefoon gehangen en die wisten het ook even niet. Ik deed al alles wat ze wisten. Dus nu meer rijstebloem geven. Moest gisteravond nog ipv laatste fles bordje pap geven. Nou dat was een succes hoor maar niet heus. Ik eerst 60cc melk gegeven zodat zijn maagje wat gevuld was. Maar daarna begon hij zo te krijsen dat ik de lepeltjes pap er niet in kreeg. Toen maar papfles gemaakt. En die wilde hij toen zelfs niet meer:$ dus toen maar fles melk gegeven. En weer om 5 uur huilen. Maar nu was pinken wel voldoende. Wel bij ons in bed, want dan kan je zelf ook nog beetje slapen. En meneer ging nog niet huilen bij wakker worden, dus had nog niet zo'n honger. Grrr, pakte hij nou maar een speen, dat zou een stuk makkelijker zijn.
    Groente en fruit gaan trouwens heel goed! Geef al 5 ijsblokjes en dat gaat steeds op.

*** einde egoverhaal***

Ah, Jesje. Dat is sneu voor Fay. Wil ze wel, maar houdt haar lijfje haar tegen. Tim is trouwens een tweeling, maar die vind ik ook niet supersnel.

@kleinmonster: ik hoop dat Wessel snel weer in zijn ritme komt en dat de forlax gaat helpen.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kanelly: ik had tim en wessel door elkaar gehaald:)

als ik jullie verhalen zo lees besef ik dat ik echt geluk heb met fay. die slaapt gewoon heel de nacht door al weken, maar is vanaf het begin af aan al een slaapkop hihi. ik vind het kanp dat jullie het allemaal zo volhouden hoor! petje af voor jullie en ik hoop echt dat jullie kindjes snel door hebben dat het ook fijner voor mama is om lekker door te slapen;)

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    gisteren voor de "gewone" controle in het ziekenhuis geweest. Wessel doet het erg goed hij is inmiddels 65 cm en 6,6 kilo, alleen blijft hij spugen na de voeding en dan kan zelfs 2 uur later zijn. Daar wilde ik het graag met zn arts over hebben, ze kwam de deur binnen en wessel begon gelijk te spugen haha.
    ze denken nu eindelijk net als ik dat hij riflux heeft maar ze vinden het vreemd dat het later pas is begonnen en steeds erger wordt, dus moet maandag een foto van hem laten maken. Het gaat dan om een slikfoto waarbij hij een contrastvloeistof moet drinken. Oohh of ik wel een voeding wilde overslaan. Normaal komt wessel rond 3/4 uur snachts en dan rond 7 uur. of ik de voeding van 7 uur over wil slaan zodat hij als we om half 9 in het ziekenhuis worden verwacht honger heeft :$.
    ik heb ze gemeld dat dat echt niet gaat lukken bij hem. Hoe leg je een baby uit dat hij nu even geen eten krijgt omdat ze graag een foto willen maken. Daarnaast als je bij hem te lang wacht wordt hij zo boos dat hij zich in zn eigen speeksel verslikt en al helemaal niet meer uit een flesje wil drinken. Nu mag ik hem om half 6 wakker maken voor nog een voeding.
    maar nu hebben we naast de forlax voor het poepen, medicijnen voor de riflux en iets dat als hij toch spuugt het niet meer z'n pijn doet.
    toen ik thuis kwam en de kleine bleef huilen en ik de medicijnen zag heb ik ff een potje zitten janken. Ik had zo gehoopt dat het nu eens klaar was, daarboven op heeft ie nu al weer 2 dagen niet gepoept en hij heeft elke dag maar een paar lepeltjes groente gehad dus daar kan het niet aan liggen.
    maar na het huilen heb ik mn schoonmoeder gebeld en gevraagt of ze savonds wilde oppassen en vervolgens gereserveerd bij een restaurant even mn zelf en niet mama.

ik zit er geloof ik een klein beetje door heen en wessel wordt rond meestal rond 3/4 uur wakker en dan om half 7, en ik merk dat dat me ook wel opbreekt.

we nou ja mn vriend en ik ook wel een beetje, een dagje naar de sauna gaan. Maar ik weet niet hoe we dat gaan doen, want als hij niet lekker in zn vel zit laat ik hem niet graag bij ergens achter. Hij wil geen melk uit de vriezer dus weet niet hoe ik zo veel kan kolven voor een hele dag.

sorry hoor meiden moest het even kwijt

9. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    Niets sorry hoor Kleinmonster. Kan me goed voorstellen dat je er door heen zit. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt met Wessel. En bovendien, ik zit er ook een beetje doorheen met een Tim die om half 3 en 5 uur wakker wordt. Hij hoeft dan toch geen eten, maar het duurt wel steeds een half uur voor hij slaapt. N ook al gaat mijn man erheen, ik word toch wakker. En dan 4 dagen werken en alles regelen (mijn man is daar zo slecht in dat dat op mij neerkomt) en bedenken wat we voor Tim kunnen doen dat hij makkelijker inslaapt 's nachts. Pfff. En dan heb ik nog niet de zorgen die jij hebt.

En dan mag je hier lekker je verhaal kwijt hoor. Dat lucht weer even op.

Hier is Tim snipverkouden. Zit helemaal vol, dus slapen is lastig.

Sterkte Kleinmonster! ***knuffel***

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ahh meiden heb echt met jullie te doen:( ik snap goed dat jullie er helemaal doorheen zitten hoor! dikke knuffel voor jullie!

kanelly: je kunt het bedje aan het hoofdeind verhogen en een uit doorsnijden. ook zoutoplossing helpt wel, ik gebruik die druppels en ik smeer luuf op. fay begint gelukkig minder verkouden te worden nu maar hoest nog heel erg. gelukkig slaapt ze wel goed nu ik die dingen die ik hierboven heb neergezet doe.

11. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    Jesje, ui en luuf doe ik inderdaad ook. Bedje nog niet omhoog gezet. We doen ook zoutoplossing ensinds gisteren ook neusspoeling. Maakt het neusje wat grondiger schoon. Was een tip van huisarts voor Roos, omdat die nu weer oorontsteking heeft. Dit moeten we bij haar dagelijks doen tot buisjes weergezet zijn. En op de verpakking staat ook dat het bij baby's mag.
    Voor hoesten gebruik ik bij Tim druppels van Vsm. Ik heb het idee dat deze wel helpen.

Jij ook sterkte!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kanelly: ja die druppels heb ik ook ja. ik zou echt het bedje omhoog zetten en een ui op de kamer doen. stinkt wel, maar helpt wel echt heel goed!

13. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hoe gaat het nu? Kleinmonster hoe is het nu met je kleine man, poeh wat hebben jullie al veel narigheid gehad sinds de geboorte. Hoe is het met alle verkouden kindjes? Hier hebben we ook al nachten uien bij het bed gehad stinken :D

Hier gaat alles prima druk geweest met van alles en nog wat dus nog niet de tijd gehad / genomen om te reageren.

De nachten worden hier steeds beter, we maken hem om 23uur nog wakker voor een fles en de laatste tijd slaapt hij door tot 6/7 uur. Als hij dan een fles krijgt slaapt hij nog ongeveer 2 uur door. Soms moeten we er tussendoor nog een keer uit voor een speen. Een hele verbetering dus en precies op tijd want ik merkte dat werken met gebroken nachten wel erg zwaar zijn.
    Verder inmiddels 2 keer meegedaan met babyzwemmen. De tweede keer had hij duidelijk al veel meer lol hij was aan het bewegen en geluidjes aan het maken.
    Het enigste wat soms nog erg lastig is, is het inslapen. Vanmorgen ook weer hij was duidelijk moe dus na de fles heb ik hem op bed gelegd...... Huilen, huilen, huilen zo overstuur. Als ik bij hem ging zitten en een speentje gaf bleef hij maar huilen, als ik hem uit bed pakte was hij stil maar erg onrustig om vervolgens weer te gaan huilen als ik hem weer in bed legde. Na drie kwartier heb ik hem mee naar beneden genomen en in de kinderwagen gelegd. Terwijl ik de kinderwagen heen en weer reed sliep hij binnen 10 minuten. Hoe doen jullie dat met jullie kindjes? Waar slapen ze overdag?

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @jols: wat fijn dat hij nu langer slaapt! en is wel vervelend zeg dat hij niet wil inslapen. fay gaat altijd een uurtje na haar eerste fles naar bed eb slaapt dan meestal door tot de volgende fles, soms is ze iets eerder wakker. dan na de tweede fles duurt het meestal iets van 1,5 uur voordat ze in slaap valt in de box en dan leg ik haar in haar bedje. als ik haar wakker in haar bedje leg om dat tijdstip wil ze absoluut niet slapen. ze slaapt dan tot haar 3de fles en dan is ze meestal wakker tot haar laatste fles. soms doet ze dan nog een hazenslaapje in de box, maar dat is meestal maar een kwartiertje dan. na haar laatste fles leg ik haar na haar boertje gelijk op bed en dan gaat ze altijd gelijk slapen. ze is dan ook wel heel moe omdat ze dan al lang wakker is geweest.

15. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    @Jols, bij Tim is het nu even lastig nu die zo verkouden is. Al moet ik zeggen dat hij vannaacht voor het eerst echt heeft doorgeslapen! Om 22.30 na laatste fles op bed en vanochtend om 6.45 wakker.
    Normaal gesproken wordt Tim rond 7 uur wakker en dan krijgt hij zijn fles. Meestal is hij dan zo'n 1,5 uur wakker en valt hij rond half 9 weer in slaap. Als hij naar het kdv gaat valt hij dan onderweg in de kinderwagen in slaap en wordt hij zo de slaapkamer in gereden. Als hij thuis is leggen we hem wakker in zijn bedje en valt hij zelf in slaap. Hij slaapt dan meestal zo'n 1,5 uur. Dan geven we fruit en tussen 11 en 12 tweede fles. Daarna gaat hij weer slapen (leggen we hem weer wakker in zijn bedje) en dan maakt hij een langere ruk van zo'n 2,5 uur slaap. Tussen 3 en 4 krijgt hij dan derde fles en meestal slaapt hij tussen deze fles en zijn groentehapje (18 uur) ergens max een uurtje. Dan blijft hij wakker tot vierde fles (19 uur/1930) en gaat hij in bad en slapen. We leggen hem dan wakker in bed, maar dit is altijd het tijdstip dat hij heel erg onrustig is en eigenlijk zichzelf in slaap moet huilen. Dit doe ik eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat Roos wakker wordt. Gisteren wel gedaan en binnen 10 minuten lag meneer heerlijk te slapen. Voor de laatste fles moet ik hem wakker maken. Daarna gaat hij altijd zo weer slapen. Normaal gesproken wordt hij dus om half 3 en 5 uur zo onrustig dat hij alleen in slaap valt met een half uur pinken. Heb je wat aan mijn lange verhaal?

Ik ga trouwens donderdagavond naar een homeopaat voor Tim. We zijn met Roos ook geweest (zij sliep zeer onrustig tot zij 1,5 was door medicijnen die zij voor haar aardbeienvlekken kreeg). Tim is in de avond en nacht zo onrustig in zijn slaap. Al vanaf zijn geboorte. Trappelt dan constant met zijn beentjes en draait constant met zijn hoofd. Dit doet hij al vanaf geboorte. We willen met haar kijken of zij iets kan betekenen omdat het lijkt dat hij ergens last van heeft en dan alleen getroost kan worden door te zuigen. En dat is dus heel lang ook drinken geweest maar dat hoeft hij nu echt niet meer (mag ook wel, want hij krijgt in iedere fles rijstebloem:p). Met Roos heeft zij ons ontzettend geholpen want het was binnen een week praktisch over. Hebben nog een aantal maanden de druppels moeten geven en nu slaapt ze als een Roosje. Wel eens af en toe wakker, maar dat heeft ieder kind.

Zo wat een verhaal. Nu maar aan het werk :D

16. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties, ik weet niet goed wat ik wilde 'horen' maar ik merk dat ik hierin nog wat zoekende ben. M'n vriend is van mening even laten huilen ( ongeveer 10 minuten ) en dan in bed troosten met een speen. Ik snap dit wel want ik merk dat hij ook niet in slaap valt als we hem vasthouden. Maar ik vind het laten huilen wel erg lastig, het zal m'n moederhart wel zijn :)

Kanelly, hopelijk kan de osteopaat jullie helpen.

Jesje hoe gaat het met jou en je dametjes?

17. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Jols
    Ik zou zeggen, vertrouw op je instinct;).
    Maar 't is idd wel lastig en soms even zoeken.

DL slaapt helemaal niet overdag, alleen soms (per ongeluk haha) in de doek. Maar in bed kunnen we 't echt wel vergeten.
    Deed ze overigens na de kraamweek al niet meer;).
    's Avonds is ze ook wel onrustiger (nu helemaal door tandjes/kiezen etc.), maar ik voed haar in slaap, blijf bij haar liggen (duurt soms anderhalf uur, maar dan heb je ook wat haha).

En idd denk ik dat moeders 't anders ervaren dan vaders (over 't algemeen). Al moet ik eerlijk zeggen... de mijne is nogal stoer van "even laten huilen is niet erg", maar na een minuutje onrustig draaien op zijn stoel, sprint hij toch naar DL toe om haar op te pakken, onder 't mom van "maar ja, ze is nog zo klein en 't is zo zielig... :D.
    Ik laat haar zelf nooit huilen, alleen soms heeft ze in haar slaap een huiltje en dat is over voor ik bij haar ben (maar dat is echt één of twee kreetjes en ook duidelijk heel anders dan haar normale huilen).

Sterkte hoor en ik hoop dat je snel de gouden formule te pakken hebt, die goed werkt voor jullie allemaal!

@Kleinmonster
    Hoe is 't met jullie?
    Wat gaat 't toch allemaal moeilijk met je kleine mannetje, kan me voorstellen dat je 't soms even niet meer ziet zitten!

@Kanelly
    Hoop dat jullie veel baat hebben bij de osteopaat!

@Jesje
    Jouw dochter klinkt echt als een modelkind! Lekker hoor, zo'n relaxte baby! En helemaal fijn omdat je natuurlijk nog een kindje hebt rondlopen, die ook aandacht van haar mama wil.

Hier is 't al een paar dagen heisa.
    Pfff wat ben ik moe.
    DL heeft enorm last van haar kiezen en tanden (vijf stuks in totaal:$) en is super onrustig, verhoging, veel huilen, niet willen drinken of juist wel willen drinken maar dan veel spugen en vooral..... NIET slapen. Normaliter slaapt ze tussen de nachtvoedingen door heel erg goed, maar de laatste nachten is 't bagger en ik merk nu hoe moe ik ben van al die nachtvoedingen.
    Kan soms amper mijn ogen open krijgen als ze huilt:) en ben 's morgens te moe om uit mijn bed te komen. Enfin, dan schop ik mijzelf even onder mijn achterste, dat werkt wel, maar pffff dat arme kleine meisje is soms gewoon ontroostbaar. En om heel eerlijk te zijn... hoe enorm ik ook geniet van haar, soms... heel soms.... zou ik toch wel eens graag een uurtje voor mezelf hebben:). Durf het bijna niet hardop te zeggen, nadat we zoveel jaar op een baby hebben gewacht, zou ik nu natuurlijk alleen maar super dankbaar en blij moeten zijn (en dat ben ik ook hoor), maar een uurtje tijd voor mezelf lijkt me enorm fijn. Sinds ze geboren is, ben ik nog niet zonder haar weg gegaan, vanwege de vele voedingen. En dat is ook geen probleem hoor, maar soms....even niet voeden of spuug opruimen of troosten, gewoon even lekker mezelf zijn en bijvoorbeeld naar de kapper gaan, lijkt me zo heerlijk.
    Enfin, volgend jaar kan 't vast wel eens!

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @hopefull times: ik snap heel goed dat je soms even een uurtje voor jezelf wilt hoor meid. en daar hoef je je echt niet voor te schamen vind ik! omdat jullie zo lag bezig zijn geweest wil dat niet zeggen dat je niet mag klagen dat het vaak zwaar is hoor, ik denk dat elke vrouw in jouw situatie het wel even gehad zou hebben.

@kanelly: ben benieuwd dat of het gaat werken. hoop het wel voor je

ik heb inderdaad een droombaby hoor, ik was heel bang toen ik nog zwanger was dat ik een huilbaby zou krijgen, omdat noa een heel makkelijk kindje was, maar fay overtreft haar. als ik jullie verhalen vaak hoor, besef ik pas goed hoe blij ik daarmee mag zijn!

wij hebben gisteren een fotoshoot gehad. een paar foto's van ons 4tjes en dan nog foto's van noa en fay samen en van hun alleen. van hun samen zijn niet helemaal gelukt hihi, fay was toen al best moe dus had geen zin meer om haar hoofd op te tillen enzo haha, gelukkig nog wel een paar mooie gemaakt. ik zal er zo weleens plaatsen:D

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ZW-7.jpg

ZW-80.jpg

20. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je hopefultimes! Maar dat jij behoefte hebt aan een uurtje voor jezelf is heel begrijpelijk hoor! Dat maakt jullie dochter absoluut niet minder gewenst of geliefd. Ik roep altijd: om goed voor je kinderen te kunnen zorgen moet je eerst goed voor jezelf zorgen. Is het niet te realiseren dat je eventjes alleen uit huis gaat om inderdaad bijvoorbeeld naar de kapper te gaan? Misschien kan dit op een moment dat je vriend thuis is? Als je je dochter voed voor je weggaat zou ze het dan niet een uurtje / anderhalf uur zonder je uithouden?

Jesje wat leuk zo'n foto shoot. Het zijn mooie foto's geworden. Weet je al wat je met de foto's gaat doen?

Deel Deze Pagina