Van 10 weken aftellen naar mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door kanelly, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kleinmonster: he bah hoe is het nu met wessel?

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Door antibiotica ging het gelijk een stuk beter, jammer genoeg werden zijn papa en ik zaterdag ook ziek. Met z'n 3e ziek zijn is echt niet handig!!!! Inmiddels is papa weer beter en zit ik aan de antibiotica vanwegen voor en bij holte onsteking en een beginnende keel en oor onsteking. Met Wessel ging het beter maar zit nu op dit moment weer op 38graden dus houden hem goed in de gaten.
    Hij is ook weer heel plakkerig en wil bijna alleen bij mij opschoot en soms ben ik dat wel even zat, m'n kop zit vol snot en heb veel hoofdpijn.

Hopelijk zijn we er hierna voorlopig weer vanaf.

Sinds 3 dagen eet die bullebak van ons 2boterhammen smorgens!!

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier met de kindjes en de mama's?

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo allemaal, sorry heb het heel druk gehad en niet echt tijd gehad om hier te reageren. maar ik zie dat het hier al een hele tijd erg rustig is.

hier gaat alles heel goed, fay is nog steeds een heel tevreden meisje en ze eet eindelijk stukjes joepie! ik had van het cb de tip gehad op de rapley methode te proberen en sinds ik dat doe eet ze alles, op 1 ding na: brood. ik heb echt al van alles geprobeerd, maar ze wil het gewoon echt niet. de laatste tijd is het zelfs al zo dat als ze een boterham ziet ze al nee begint te schudden hahaha, want ja dat heeft ze ontdekt hahaha. ze heeft nu 7 tanden echt heel leuk! ze probeert heel erg om te kruipen, maar ze heeft het nog niet door hoe dat moet, maar noa was daar ook pas 10 maanden mee, maar liep wel met 13 maanden, dus ik heb nog hoop hahaha. nog iets meer dan 2 maandjes en dan is ze alweer een jaar. het is echt zo snel gegaan! vind het bij fay sneller gaan dan bij noa, maar nu heb ik natuurlijk meer om handen met 2 kindjes hihi. noa wordt deze maand alweer 3 jaar, nog een jaartje dan gaat ze naar school:$

Deel Deze Pagina