Betaalbare schoentjes maat 18

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melief, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

Ik zoek betaalbare schoentjes voor mijn dochter die bijna los loopt. Ze heeft maat 18 en overal gaan de schoentjes vanaf maat 20/21.
    Shoesme heeft leuke maar die vind ik echt veel te duur...
    Iemand tips?

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bardossa is wat goedkoper en vind ik hele fijne schoenen. Hier ook begonnen met maat 18/19

3. Melief

Melief Niet meer actief

Bedankt voor je reactie, moet eerlijk zeggen dat ik deze ook nog wat te duur vind :) Wil ong 25/30 euro uitgeven aangezien ik niet weet hoe lang ze ermee gaat doen...

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Bunnies kan je kopen vanaf 35 euro
    Ziengs, omoda etc google gewoon op
    Bunnies baby maat 18

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Check ook even de online sites, vaak leuke aanbiedingen en dan zijn dit soort schoenen wel betaalbaar.
    Ik heb bij prenatal ook wel eens sandaaltjes gekocht voor max 15 euro, zolang het zomer is kan dat prima. Sowieso lopen ze veel op blote voeten als het kan, is goed voor de voeten.
    In winterschoenen investeer ik vaak wat meer inderdaad.

6. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Scapino heeft ook schoentjes, diverse merken, diverse prijzen.

Wij hebben nu maat 18 en 19 schoentjes gekocht van Clarks.
    Ze zijn normaal 40 euro, maar 2e paar was nu 1 euro. Dus voor 41 euro 2 paar schoenen. Helaas zijn die beginnersschoentjes erg duur.
    Er was ook weinig keus. 2 schoentjes waarvan 1 een half open schoen wat ons niet handig lijkt met de vakantie op de camping (zand). In grotere maten zijn de schoenen vaak een stuk goedkoper.
    Kijk anders eens op hun site.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.717
    113
    Een paartje elefanten bij van haren in die maatjes is ook 35 euro. Aan sandaaltjes zou ik pas beginnen als je kindje echt goed loopt.

8. Melief

Melief Niet meer actief

Top! niet veel keuze maar heb een paar ballerina's voor nu gekocht en een paar laarsjes voor het najaar, samen 41 euro :D

Blox meisjes balerina's | Scapino.nl
    Blox meisjes enkellaarsjes | Scapino.nl

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier maat 21/22 en kan geen schoenen onder de 30 pond (dus dat is rond de 45 euro) vinden :)

10. Melief

Melief Niet meer actief

Nextdirect misschien kaala? Ik heb daar zoveel leuke schoentjes gezien maar gaan vanaf 19/20

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Heb je haar voeten wel laten meten in de breedte?
    Blox valt heel smal en met een hoge wreef zijn het drama schoenen.

Ik zou trouwens ook geen schoenen in het voren kopen. Hier Is zoonlief in 4 maanden door 2 maten heen gevlogen

12. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
  13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja belachelijk hoe duur schoentjes zijn he :(.
    In de kleine maten is ook nog niet veel leuks verkrijgbaar, dochterlief heeft nu net maat 20 en heb van bunnies ballerinas gekocht normaal 50 euro nu 35 euro. En bij bristol 2 paar dichte schoenen maat 21 alvast voor het najaar die waren 15 euro nu maar per paar! En laatst hier nog bij een kinderschoenenwinkel sandaaltjes gekocht van 80euro naar 25euro!

Deel Deze Pagina