ff van me afschrijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wupped, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ARRG zo ff me frustraties kwijt hoor.

14 dagen geleden ben ik naar mijn huisarts gegaan ivm giga pijn in me rug, echt zenuw pijn. en die raden mij aan naar de vk te stappen voor advies en een fysio in te schakelen

de VK gaf al direct aan welkom in de wereld van ischias. dus dat was al een domper.

nu vanmorgen ben ik bij de fysio geweest en die kon concluderen dat ik Veel te vroeg in de zwangerschap al bekken pijn had, en de ischias was er ook duidelijk aanwezig... dubbel op dus! Heb ik weer, daar boven op komt dat ze mij een bekkenband voorschrijft , iets wat ze liever niet wil voorschrijven maar gezien mij klachten die ik normalieter heb ( hyperflexibiliteit en reumatische klachten) toch wel te gaan gebruiken.....

Erg frustrerend dat juist deze 2 dingen nu aanwezig zijn zeker gezien het feit ik verder nergens last van heb gehad in mijn zwangerschap tot nu toe. het maakt het zwanger zijn niet erg leuker om contstant pijn te hebben en op alle bewegingen en zo te moeten letten ... ARG erg erg frustrerend...

je gaat je direct van alles in je hoofd halen ook , hoegaat het met bevallen , kan ik wel bevallen , hoe moet het als me buik nog groter wordt ect ect ect........

Zucht sorry moest het even van me afschrijven..........
    het lucht in iedergeval op!

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi wupped, ik weet hoe je je voelt hoor. Ik heb van mezelf een aangeboren bekkenafwijking en nu dus ook bekkenklachten door de zwangerschap. Sinds 12 weken zwangerschap heb ik al pijn en loop nu dus ook met pijn. De ene dag gaat beter als de andere, maar ik moet ook een bekkenband aanschaffen die ik alleen bij beweging mag dragen.

Voor de bevalling hoeft het niets te betekenen hoor. Je zou gewoon natuurlijk kunnen bevallen zover ik weet en het is zelfs beter aangezien je dan sneller hersteld, ook van je bekkenklachten. Ik werk nu nog maar 3x een halve dag (4 uurtjes per dag) en dit om de dag zodat ik op dinsdag en donderdag een "rustdag" heb.

Verder zoveel mogelijk compenseren en niet teveel doen. Stofzuigen, bukken en tillen zoveel mogelijk laten en lopen niet teveel. Bewegen moet je toch wel, maar als je het maar niet pusht.

Succes meid met je klachten. Het komt vast allemaal wel goed!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Pff kan me voorstellen dat je het even van je af wilde schrijven, maar ik denk dat je normaal kunt gaan bevallen hoor
    Ik wens je het allerbeste toe !

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Ik ben er van overtuigt dat het goed komt :) het werkt doorde hormonen alleen zo lekker allemaal in het koppie op als frustratie :)

ik werk nog wel maar werk nu thuis. gelukkig hebben wij die mogelijkheid.
    het geeft me wel veel afleiding zo om dat te kunnen doen.

Kwa huishoudelijk doe ik al niet meet zo veel , mijn moeder komt een keer in de week om te helpen met de babykamer te schilderen en zo, en me partner doet al veel huishoudelijke klusjes. Dus dat betreft heb ik al niets meer om handen...

Jij hebt het dan ook niet gemakkelijk! dank je wel voor je reactie en uiteraard jij ook veel succes en sterkte :)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben geboren met een heupafwijking en heb daardoor ook sinds 16 weken bekkenklachten..

maar met fysio is het heel erg goed onder controle te houden! heb nu bijna nergens meer last van, zolang ik maar goed op mijn grenzen let en mijn buikspieren gebruik.

dus komt wel goed waarschijnlijk, sterkte ermee!

Deel Deze Pagina