Pff, wie heeft er een tip?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 3vlinders, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ons zoontje van 15 maanden werd twee weken terug s'nachts wakker en wilde daarna niet meer slapen en bleef maar huilen. Sindsdien wilt hij overdag en s'avonds absoluut niet meer slapen, en is hij zo erg overstuur.
    En als hij uiteindelijk in slaap valt van moeheid, dan word hij alsnog midden in de nacht wakker en begint hetzelfde liedje weer.. Ik heb al geprobeerd om de 15 min zijn speen terug te geven en hem weer in te stoppen maar dat helpt ook niet. Kan hij die ene nacht toen het begon een enge droom hebben gehad? Of wie heeft er tips? ;)

Bedankt alvast

2. misa

misa Niet meer actief

Iets van verlatingsangst oid? Kun hij wel slapen als je erbij bent? Dan zou ik dat tijdelijk doen..!

3. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons hielp het nachtlampje, ze is wel wat ouder. En anders misschien oorpijn? succes!

4. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is naar mijn idee geen oorpijn, hij gaat wel slapen als je erbij blijft zitten. Maar na 3 x had hij dat ook in de gaten dat ik weg ging als hij slaapt. Hij blijft nu vechten tegen zijn slaap als ik er bij zit.

Niemand nog tips? ;)

5. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Hier ook van alles geprobeerd maar wat nou echt gewerkt heeft geen idee het is hier vanzelf na zo'n 6weekjes weer over gegaan
    Erbij gaan liggen, op het grote bed in slaap laten vallen en dan overleggen, in de kamer blijven rommelen, langzaam uit de kamer lopen stap voor stap zonder oogcontact, uitgelegd dat mama de was ging doen en zo weer terug was.
    Maar ons dochtertje was al 2 toen ze dat ging doen......
    Misschien kan je het afwisselen zodat hij het niet zo snel door heeft?
    Verder is het moeilijk te zeggen waarom hij het doet, dromen kunnen ze wel maar ze kunnen zo slecht uitleggen nog dus het blijft gissen......

6. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Wij blijven er steeds bij als hij wakker word tot dat hij weer in slaap valt. Wel vermoeiend vooral s nachts haha,want meneer heeft t door maar ach komt vast wel weer goed.;)

Deel Deze Pagina