Hoi dames, Ik vroeg me af, hoe lang nadat je bevallen bent, je nog HCG in je lijf hebt??? Ik bedoel, als ik nu een zwangerschapstest zou doen, en die is positief, is dat dan nog van de zwangerschap van 4 weken geleden, of zou dat dan duiden op een nieuwe zwangerschap? Wij hebben namelijk na de bevalling 1 keer onbeschermde sex gehad (ja, niet zo slim...) en zou het graag weten als ik roch weer zwanger blijk te zijn..... Thnx vast!
Dan heb je rap weer seks gehad zeg.. ik vloeide nog 6 wk na de bevalling.. maar dat daar gelaten.. na de bevalling zou een zw.test negatief meoten zijn...dus nu positief zou volgens mij duiden op een nieuwe zwangerschap....
Bedankt voor je antwoord ichtus. Bij de eerste vloeide ik ook bijna 8 weken, nu maar 3. Ook seks duurde na de eerste bevalling wel een maand of 3. Een hele verschil dus!
Deze link vond ik ergens anders op het forum: hCG waarden gedurende de zwangerschap Edit: Daar staat dat enkele dagen na de zwangerschap je hcg lager dan 5 is. Maar dit betekent niet dat het daarna helemaal weg is.... Dus eigenlijk heb je hier nog niet veel aan denk ik. 8)