Ons dochterje heet Kyra. Wat zijn leuke jongens- en meisjesnamen die daarbij passen? vind het weer zo moeilijk....
heb je nog bepaalde 'eisen'? Zo wat het eerst in mij opkomt: - Evi / Evie / Evy - Senna - Luna - Joan - Levi - Roan - Luca - Sean - Ivo Een beetje in de richting?
meisjes : Kyra en Cara Kyra en Farah Kyra en Tara Kyra en Lana Kyra en Zita Kyra en Ilana Kyra en Naima Kyra en Sienna Kyra en Amber Kyra en Axana Kyra en Lexie Kyra en Jenna Kyra en Yaura Kyra en Yauna Kyra en Audry Kyra en Emily Kyra en Laila Kyra en Mira Kyra en Milla Kyra en Janne Kyra en Minne Kyra en Finne Kyra en Arwen Kyra en Kiana Kyra en Maya Kyra en Jill Kyra en Shani Kyra en Nayla Kyra en Yara Kyra en Jana Kyra en Rane Kyra en Kiona Kyra en Yintha Kyra en Ylena Kyra en Syrie Kyra en Steffi Kyra en Noa Kyra en Norah Kyra en Dascha Kyra en Soraya Kyra en Noor Jongens : Kyra en Luca Kyra en Lucas Kyra en Sebe Kyra en Ilan Kyra en Ayden Kyra en Kyenthe Kyra en Hayden Kyra en Kynai Kyra en Wannes Kyra en Lars Kyra en Milan Kyra en Vince Kyra en Colyn Kyra en Lawrence Kyra en Jonah Kyra en Moreno Kyra en Mauro Kyra en Rocco Kyra en Lanzo Kyra en Lasse Kyra en Dante Kyra en Tiago Kyra en Dilano Kyra en Yaro Kyra en Jero Kyra en Kenji Kyra en Kenzi Kyra en Jordi Kyra en Mathijs Kyra en Nio Kyra en Toby Kyra en Timo Kyra en Thybo Kyra en Andreas Kyra en Xian Kyra en Joost Kyra en Cian Kyra en Kynan Kyra en Aaron
Een heel goed idee, Line! En je kan het ook als Dyon schrijven. Maar ff serieus... Kyra en... Dyon Bram Jamie Robin Julian Brent Kyra en... Brittany Kaylee Jaimy Amy Diana Nova Alice (spreek uit als Ellis)
Finn was een van de namen die ik leuk vond voor een jongen, en ik vind hem inderdaad leuk bij Kyra staan dus die naam gaat voor ons mee voor de volgende ronde (over een jaar of twee). Persoonlijk vind ik de naam Kyra passen bij heel wat namen. Maar voornamelijk bij niet oer-nederlandse namen zoals Pim, maar meer de Engelse/Keltische kant op. Leuke naam trouwens voor je dochter.
Thanx! jouw dochter heeft ook een schitterende naam! Dinsdag hebben we de 20 weken echo en hopen dan te weten wat het wordt, scheelt weer voor 50% nadenken!
Wij hadden hier Kyra voor een meisje. Staat nog steeds op de lijst voor een tweede. Vind Levi en Kyra erg leuk
Kyra & Tindra (ook Zweeds voor glinsteren, twinkelen) Alva Maja Lova Lilly Lea Livia Fanny Elin Sara Isak Max Viktor Elian Alvin (mijn zoon zijn tweede naam, ook mooi ) Karsten Sybren
Kyra en Tygo Voor meisje heb ik geen inspiratie (tis een beetje laat) maar moest voor een jongen meteen aan Tygo denken.