ooh ik had deze even gemist! Wat fijn!!! Weet je nu ben je wel rustig! En hoef je je er niet de hele week druk om te maken. We verzinnen wel weer wat anders om ons druk om te maken, maar toch haha
je hebt helemaal gelijk hoor dat het niets zegd, alleen in mijn geval raak ik vreselijk gestressed van geen controle. En die stress kan ook niet goed zijn voor een vruchtje in wording. Dus dan kies ik liever voor schijncontrole met minder stress
Haha geloof mij, ik was ook erg gestrest door geen controle (door een verleden van herhaalde miskramen helemaal), maar ik raakte ook gestrest van het testen dus daarmee werkte het testen weer averechts. Dus ja dat is ook wel lastig. Nu had ik bij mijn dochter ook eerder echo's
Nee, uiteraard weet ik dat ook wel. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik mijn tweeling verloren met 16 weken. Toen teste ik maar 1x. Heb nu 2 dochters, daar begon ik ook als een gek te testen, misschien angst of idd een deel controle die je eigenlijk niet hebt. Ik kijk uit naar volgende week, dank je wel!
Nou idd, voel me nu rustiger. En heb ook besloten om nu niet meer te testen, heb nog 2 testen vd kruidvat. Daarna wacht ik geduldig op de echo's die komen gaan, die geven wel echte zekerheid. Maar je gevoel is heel herkenbaar, en daar ben je toch naar opzoek als vrouw zijnde. Andere vrouwen die net zo "gek" zijn..... Mijn man zegt geregeld " stop toch eens met testen, je maakt jezelf helemaal gek" hij snapt er niks van. Hij heeft natuurlijk gelijk, maar toch.....
ja dat is ook absoluut waar dat je er stress van kunt krijgen. Zeker als het niet gaat zoals je het liefste ziet
ja mijn man snapt er ook niks van van dat vaak testen, maar hij laat me maar gewoon mijn gang gaan. Dat is beter hahahaha
laat hem dat maar nooit horen... dat gaat tegen je gebruikt worden Fijn dat je voor nu weer wat gerust bent gesteld... nu lekker genieten