kom net terug van de vk,en moet toch ff luchten.heb het advies gehad te stoppen met werken als het niet naar de dag verzet kan worden,ik werk namelijk 2 dagen per week tot 0030-0045 in de kroeg.we zijn wel open overdag vanaf 11 uur,maar die dienst wil mijn werkgever zelf doen zodat hij lekker vrij is sávonds.nou is dus het punt is dat ik het echt niet durf te zeggen tegen mijn werkgever,hij stelt zich heel erg intimiderend op namelijk asl het niet gaat zoals hij wil.maar ik moet het wel zeggen,heb de dag na mijn werk gewoon teveel harde buiken,en ben gewoon kapot op. hoe zouden jullie dat aanpakken,heb echt ff zetje in de rug nodig...................
Gewoon eerlijk zeggen hoe het zit en wat het advies is wat je gekregen hebt. Valt er nix te regelen dan ziektewet..
dat is makkelijker gezegd als gedaan vrees ik,maar ik ga morgen al mijn moed bij elkaar rapen................
sterkte meis... Zou toch proberen de boel op te biechten. (al klinkt dit wel heel stom, jij kan er ook niks aan doen) Desnoods ga je maar huilen... Maar je moet echt stoppen met dat werken s avonds!
Moeilijk is dat meid. Ik wens je veel succes. Uiteraard is het wel het beste voor jezelf en je kindje, om 's nachts rust te hebben.
nou,ik hoef niet meer sávonds te werken =D> hij vond het eigelijk maar onzin,maar omdat de vk het gezegd had moest het dan maar........dus werk nu lekker overdag tot aan mijn verlof...... 8) ben best trots dat ik het hem toch maar gezegd heb......enne dames ook bedankt! =D>