Hallo Allemaal, Onze meid krijgt al een tijdje 3 flessen, maar ze gaat steeds meer avond eten en brood eten. wanneer moet er 1 fles af, en welke?? ik neig er het meest naar toe om de middagfles eraf te halen. ze eet nu meer brood en ze mag toch binnenkort ook wel gewone melk hebben? of gaat sraks de avondfles van 7 uur eraf,dat ze na het avond eten op bed gaat. vind het lastig, ervaringen??
Hey Ja zeker ervaringen. Fay drinkt nu alleen sochtends een papfles 210/7 en savonds meestal nog een klein flesje, 90 cc maar. De middagfles is dus weggevallen, ze eet wel altijd 2 boterhammen bij de lunch. Ik weet niet hoeveel brood jouw dochter eet? ik geef trouwens wel ipv melk nu wat sap bij haar broodjes smiddags..
Er zijn trouwens ook dagen dat ze geen avondfles wil, ik laat het dan gewoon zo. Ze eet net als jouw dochter goed avondeten. Groente, aardappels, vlees en daarna nog een toetje. Dus waarschijnlijk gaat die laatste er ook snel vanaf. Ik vond het ook erg lastig hoor, het is nu eigenlijk meer van 3 naar 1 fles haha
ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen, maar dan is het ook tijd zeker om vitamine d erbij te geven? ik ga me daar maar eens in verdiepen,bedankt voor de reacties
wij hebben bij allebei de avondfles eraf gelaten... gaat hartstikke goed. 's morgens nog een bordje pap en 's middags nog een fles bij de boterham. < 500 cc kunstvoeding per dag = vitame d
hier ook de avondfles laten vallen. hij krijgt nu alleen sochtends een flesje en af en toe smiddags voordat hij gaat slapen.
Hier de middagfles laten vervallen...vanaf dat finn 7 maanden was en goed brood at wilde hij deze niet meer drinken, avondfles drinkt hij af en toe wel, af en toe niet