Hoi hoi, Ons meisje kan net een beetje lopen. Nu ben ik op zoek naar leuk "speelgoed" waarmee ze lekker vooruit kan. Zag een loopdier op internet (wheeliebug) H. Loopdieren, loopkarren, duwkarren - Bellefleur Speelgoedkisten - powered by 123webshop.nl Zou dat iets zijn? Hebben jullie ervaringen met zo'n loopdiertje? Of andere leuke ideeën? Liefs gimby
Wij hebben deze: Janod Loopwagen - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl! (en dan de derde van boven, ABC en cijfers). Geen moment spijt van gehad, is echt een kindjesmagneet, de oudste doet er nu niet zoveel meer mee, maar ik heb hem laten staan voor de kindjes van vriendinnen die nog ietsje jonger zijn. Tegen de tijd dat zij hem ook niet meer interessant vinden, is de jongste weer oud genoeg Maar maakt volgens mij niet eens zo veel uit wat of welke je kiest, zo lang ze er maar lekker mee kunnen lopen!
Zo'n loopwagentje heb ik van V-tech, zo'n wheeliebug is meer om op te zitten volgens mij. Loopwagentje was hier een groot succes tot ze kon lopen. Dus ben eigenlijk op zoek naar iets nieuws/anders..
Ah ok, loopwagen bleef bij ons ook leuk nadat zoontje ging lopen. Maar wij hadden ook al vrij vroeg (met een jaar) een loopfietsje, deze: Loopfiets Blauw Van Dijk Toys Ook een groot succes, rijdt hij nog steeds op, ook al is hij er inmiddels te groot voor (volgende fiets staat klaar voor de lente)
Op het KDV hebben ze trouwens zo'n bobby car, zat hij ook al op met een jaar: bol.com | Bobby Car, Baby- & Peuterspeelgoed | Speelgoed
Zo'n loopfiets is inderdaad ook erg leuk, maar vallen ze daar niet vanaf aan de zijkant haha. Ik denk even aan onze ongecontroleerde, zelfoverschattende dreumes
Haha, ja, daar vallen ze vanaf. Of niet, maar dan vallen ze met fiets en al om, lol Maar daar heeft die van mij niets aan over gehouden, dat fietsje is zo laag.. Hij heeft hardere smakken gemaakt door gewoon staand of lopend om te vallen, dan met dat ding. Maar denk dat ze ook wel van zo'n bug af kunnen vallen (lijkt me wel al wat lastiger om met ding en al om te vallen). Vallen doen ze toch wel. Fietsje heeft zoontje hier in de lente en zomer ook veel buiten mee gefietst, voor op de stoep, of achter in de tuin, ik weet niet of zo'n bug daar ook geschikt voor is? Komt op mij als vooral een binnending over? Ik was trouwens met m'n zoontje een keer in een winkel waar ze zo'n lieveheersbeestje hadden staan, daar ging hij wel meteen op af en op rondracen, dus ze hebben wel aantrekkingskracht
Haha bereid je maar voor dan.. Hier dagelijkse valpartijen.. Het hoort er helaas bij. Ons zoontje doet sinds ongeveer een week een paar losse stapjes, maar hij loopt niet echt achter de loopkar. Hij loopt liever langs de bank en van de salontafel naar de bank. Oh, deze vind hij trouwens wel erg leuk: bol.com | VTech 3 in 1 Hobbelpaardje, VTech | Speelgoed
Haha ja dat omvallen gebeurde ook regelmatig met dat loopwagentje. Zal er meteen een helmpje bij kopen Zo'n wheelybug is wel voor binnen denk ik ook, misschien toch een mooi loopfietsje. Vind die wishbonebikes zó leuk, maar ook zó duur!!! Hebben jullie een goed alternatief? Dat hobbelpaardje is ook echt te schattig!!!
Wij hebben deze nog van zoonlief. hijs nu 3.5jaar en wilt er nog steeds mee spelen en doen. maar we houden m nog even apart voor de kleine meid. die gaat vandaag of morge ook ermee aan de haal ben ik bang bol.com | VTech Baby Walker, VTech | Speelgoed