Wat heeft jouw baby aan 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjes, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Zoals het onderwerp al zegt; Wat doe jij je baby aan s' nachts met dit weer?

Heb tygo hier in romper,pyama en sokken onder 1 dubbele deken liggen en 2 losse dekens. Wat doen jullie?

En wat voor pyama heeft jullie baby aan? Waar kopen jullie die?

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem heeft een romper met lange mouwen, pyama (lees: makkelijk truitje en joggingbroekje) en dan een slaapzak zonder mouwen.
    Hij slaapt onder een enkel dekentje.

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Is dat niet te warm?? 1 dubbele deken en dan nog 2 losse dekens?

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre heeft een flanellen pyama van zeeman, een romper met lange mouwen en een slaapzak van de wibra zonder mouwen aan. Het is op haar kamer ongeveer 18 graden 'snachts. (wij laten bij haar de verwarming aan)

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier een romper met lange mouwen, pyama en een dekentje.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh ja, ik lees hier vaak dat oudere kinderen (lees, ouder dan 4 maanden) onder een dekentje liggen, maar gaan ze er dan niet helemaal onder liggen, of juist helemaal er onder uit? Mijn dochter is echt een woelwater, ik durf haar niet goed onder een dekentje te leggen. En wat voor dekens gebruiken jullie, ik heb wel een deken van de v&d, echt een kinderdeken, kan ze daar gewoon door ademen mocht ze echt onder komen?

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoontje heeft een romper aan met lange mouw, pyama, slaapzak lange mouw, en dan een enkele deken (van de duodeken)

8. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn dochtertje ligt in een tshirt met lange mouwen in een slaapzak. Daaroverheen een lakentje met een enkele deken.
    Ze woelt zich vaak onder de deken uit en ligt dan zonder deken vandaag de slaapzak. Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat ze onder de deken lag.

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn dochtertje ligt heel erg stil in bed, ik stop haar heel strak in en ze heeft nog nooit haar dekentje afgeschopt of wat dan ook, slaapzakje heb ik wel eens geprobeerd maar dan slaapt ze niet.
    wij hebben een dekentje bij de babydump gehaald, gaat tot nu toe heel erg goed maar zoals ik al zei, als ze erg bewegelijk zou zijn zou ik het toch maar bij een slaapzak houden ;)

10. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Sem ligt altijd lekker strak onder het dekentje en ik heb nog nooit meegemaakt dat ie eronder is gekropen, hoogstens dat ie bovenin zijn ledikant lag ;)

11. natjes

natjes Niet meer actief

Hij voelt niet superwarm aan in zijn nekje ofzo. Heeft zelfs ijskoude handen en voeten. Maar moet wel zeggen dat het flink koud is in slaapkamer, laten altijd de roosters open en vaak ook 1 raam.. Maar zie dat de meeste ook liggen met slaapzakje. Is de reden hiervan dat ze onder de deken vandaan kruipen?

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Romper met korte mouwtjes, pyjama (meestal een flanellen pyjamaatje, gekocht bij Zeeman), winterslaapzak zonder mouwen, en één deken.

13. natjes

natjes Niet meer actief

waar hebben jullie je slaapzakje voor de kleine gekocht?

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Romper met lange mouwen, pyama, slaapzak en onder een enkele deken. Alleen kruipt ze zelf altijd onder haar dekentje vandaan!

Slaapzak van de Hema.

15. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Met het slaapzakje woelt hij zich bijna niet naar boven en draait hij niet op zijn buik...

Slaapzakjes heb ik bij de hema gekocht, daar hebben ze ze in kleine maten! ;)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Rompertje, pyjamatruitje, maillot, slaapzak, lakentje en dekentje.
    Het is goed koud op haar kamertje, verwarming staat nooit aan en ze slaapt heerlijk!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Natjes: Hier ook een slaapzak van de Hema. Die zachte grijze!

18. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Die hebben wij voor kerst gekregen van mijn ouders, ik vond hem ook al zo lekker zacht :D

Ik wil er zelf ook wel een hahaha

19. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Mijn dochter is nu ruim acht maanden en slaapzak of niet ze draait zich gewoon om.... Dan stop ik het dekentje helemaal klem en nog krijgt het dametje het voor elkaar ;)

Maar hier heeft ze nu: Romper lange mouwen, pyamatje, Slaapzak en dan d'r dekentje!!!!

@natjes: Persoonlijk vind ik het nu wel heel koud om de roosters en een raam open te laten...

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mijn zoontje draagt een pyama (van de prenatal), romper met lange mouwen, ligt onder een lakentje met 2 dekentjes. Hij slaapt rustig, dus geen slaapzakje nodig. Toen het erg koud was heb ik over de dekens nog een dunne omslagdoek gelegd.

Deel Deze Pagina