(vlieg) vakantie tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mukje, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mukje

mukje Actief lid

Oct 17, 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hallo allemaal!

Mijn ouders worden dit jaar allebei 60 en vieren dat door ons een weekje mee te nemen op vakantie. Nu heb ik een dochtertje van inmiddels 10 weken, in mei zal ze ruim 6maanden zijn. Om rekening te houden met haar, mogen wij de bestemming kiezen! Hebben jullie tips? we zijn niet echt heel erge strandmensen, een beetje cultuur en natuur hebben de voorkeur, maar wat kun je met zo'n kleine dreumes?
    Ik dacht zelf aan een zuid-europees eiland, hebben jullie ervaring?
    Ben heel benieuwd naar jullie tips!

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ik ben naar kreta geweest, heel veel cultuur en natuur! Moet je wel naar de goede kant gaan, niet die waar veel jongeren en zo komen wij zaten bij agios Nikolaos, (of zoiets). Ben er niet met de kleine geweest, het kan er wel heet zijn! Wij waren afgelopen zomer op curacao. Is ook erg leuk, maar wel prijzig. Veel plezier alvast!

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Qua afstand is griekenland inderdaad wel goed te doen...

4. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Niet te ver vliegen, niet te heet land en niet te heuvelachtig. Met de wandelwagen duw je je suf met al die hoogtes. In het vliegtuig kun je tegenwoordig zelf je plaatsen reserveren tegen betaling. Zorg dat je de eerste bent zodra ze vrijgegeven worden zodat je de eerste rij stoelen vooraan kunt boeken. Deze hebben een behoorlijke ruimte aan de voorkant, zodat je een speelkleed neer kunt leggen op de grond, of dat ze even plat kan slapen.

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Ik zou lekker gaan voor spanje, griekenland, italie of portugal. Prima te doen met een kleine

Share This Page