Hallo ik wil mijn zoon (3 weken) laten gaan van 3 naar 4 uur per voeding, hij drinkt nu ongeveer 120/4 maar drinkt het niet altijd leeg. Maar hij trapt er niet in als ik hem een uurtje langer wil laten "wachten" heeft iemand nog tips? tnx
He, nog een topic.. Ik denk dat als je overdag meer tijd tussen de voedingen laat, hij 's nachts juist meer voedingen gaat inhalen. Zijn buikje moet gewoon nog wennen aan die flessen. 3 uur is heel normaal bij 3 weken. Wij gaven met 7 weken nog 7 flessen op een dag, waarvan 2 midden in de nacht. Alles op zijn verzoek, want als wij gingen schuiven dan was het drama.
Wij hebben ook een aantal weken 7 flessen gegeven. Is helemaal niet erg hoor. Je kindje is nog zo jong! Bij ons was het ook drama als wij wilden veranderen. Als hij zelf aangaf dat hij het anders wilde dan ging het prima. Mijn zoontje gaf heel goed aan wanneer er weer een fles af kon. Gr. Marieke
hoi oke dan weet ik dat het er gewoon bij hoort, soms scheelt het wel een half uurtje maar over het algemeen is hij erg stipt.. gewoon doorgaan dus??
Netjes toch dat er 3 uur tussen zit? Lekker houden zo, als de flessen straks wat groter worden gebeurt het vanzelf!