wij hadden de naam voor onze kleine al helemaal voor elkaar en ze zou worden vernoemd naar haar oma's. dus de roepnaam en dan de oma's maar... nu heb ik ook nog een stiefmoeder en we willen die erg graag in betrekken. maar om nou 4 namen te geven dat vinden we eingelijk te veel. nu wilden we kijken of er een combinatie van de 3 namen mogelijk was. maar wij komen er niet uit. dus misschien dat jullie kunnen helpen. de namen van de a.s oma's zijn. minie diana en astrid. evt mogen er ook 2 namen van gemaakt worden,
Oh, die hierboven zijn erg mooi gevonden! Ik zou er dan persoonlijk Yasmine (met een e) van maken. Verder is het wel echt heel moeilijk...
ja dat vonden wij dus ook. omdat we echt graag willen dat het echt duidelijk is dat alle namen erin verwerkt zijn. dus meer suggesties zijn meer dan welkom
Maria Rianne/Rian/Rianna Madina Marina Samira Mirre, (een extra r toegevoegd) Mare/Maren Rina. EDIT: Dit zijn gewoon gemengde letters hoor. Ik las net dat het er echt in moest staan. (blond)
@ mariekje geeft niet hoor. zo zijn wij ook aan het mengen geweest. voor een jongen was het ook makkelijker geweest. dan had je bijv damian. duidelijk diana en minie samen. maar voor een meid is het gewoon een stuk moeilijker. en helemaal met 3 namen. 2 lukt vaak nog wel. maar 3? moeten maar even kijken hoe we het gaan oplossen.
Asmindi Asminda Asmindia Amindi Aminda Amindia Astmindi Astminda Astmindia Amanda Echt heel moeilijk om er iets herkenbaars van te maken. Ik bleef vanaf Astrid kijken. Vond ik makkelijker dan Minie en Diana. Vind zelf Amindi / Aminda / Amindia het beste van de reeks.
@ lumea ik wil je even heeel hartelijk bedanken voor je gepuzzel. wij zelf zijn helemaal weg van de naam asmindia. (zelfs mijn vriend en dat had ik nooit verwacht) nogmaals heeel heel heel erg bedankt.
ondanks dat je al een voorkeur hebt, type ik toch nog even de naam die ik ineens voor me zag naar aanleiding van de namen: Miliana Deed me denken aan een presentatrice maar dat bleek na even googlen 'milika' te zijn hihi.