Hoi hoi, Door mijn onzekerheid en om te kijken of Chloé wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt wil ik toch graag jullie mening over ons schema en die is als volgt: 07.00 fles met bambix ontbijt 200 ml 10.00 potje fruit ongeveer de helft (100ml) tussendoor een halve liga met sap 11.30-12.00 boterham(half) en diksap een paar slokken 15.00 flesje melk 150ml tussendoor een nijntje koekje met sap 17.00 potje groente 200ml 20.00 laatste fles met rijstebloem 180ml Wij willen gaan beginnen met de pot mee eten vanaf 1 jaar omdat de potjes van 8 mnd met stukjes voor geen meter gaat, die weigert ze pertinent! Alvast bedankt voor jullie mening! Liefs Palmie
Even een kleine aanpassing, sinds 2 dagen wil ze de fles van 20.00 niet meer, geen druppel drinkt ze ervan, moeten we nu misschien ons schema gaan aanpassen en hoe?
Hoi Palmie, Ik kan mij voorstellen dat het fijn is om even te horen hoe het gaat met de voeding. Dat is geen enkel probleem. Tussen de 8-10 maanden is het advies om nog ongeveer 500-600 ml opvolgmelk te geven. Het voedingsschema ziet er goed uit. Je komt op ongeveer 550 ml per 24 uur. Dat is goed. Je hebt daarbij ook aangegeven dat ze de fles van 20.00 uur nu niet meer drinkt. Dit kan tijdelijk zijn. Dat is op zich niet erg. Kindjes kunnen zelf vaak heel goed aangeven wat ze wel/niet willen hebben. Wanneer ze tijdelijk dan wat minder drinken, maar verder wel vrolijk zijn en goed groeien is dit geen probleem. Eventueel kan je proberen om bij de boterham tussen de middag wat melk aan te bieden. Bijvoorbeeld een keer koud of uit een bekertje. Groetjes Angelique
Sorry hier ben ik nog even weer een keer! Sinds zondagavond wil Chloé niks meer weten van de laatste fles, ik geef haar daarom maar een paar slokjes diksap omdat ze anders vanaf 17.00 niks meer heeft gehad Kan ik hier iets aan doen, bijvoorbeeld iets anders geven? Denk wel dat het met tandjes te maken heeft want ze slaapt ook niet meer door maar ja zeker weten doe je dat nooit. Ze is verder wel redelijk vrolijk en zichzelf, alleen een beetje meer zeurderig dan normaal. Ik heb het cb al gebeld en die bellen terug want ik voel me hier echt niet lekker bij
Hallo, Er zijn ook speciale avondpapjes met een smaakje, wellicht is dat een optie voor je kindje? Groetjes Eveline