Rapley: Stofzuiger "kapot"

Discussie in 'Voeding' gestart door Gwenolyn, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn zoontje eet steeds meer zelf (nadat ik hem eerst wat eten heb gegeven, anders schreeuwt hij heel de boel bij elkaar:D).

Wij hebben een prachtige wandelende stofzuiger in de vorm van een rottweiler: Doet al 2,5 jaar trouwe dienst bij mijn dochter.
    Helaas laat ze het bij mijn zoontje afweten:( Ze loopt een beetje te schumen op de vloer, eet wat vlees van mijn dochter op, als ze dat heeft laten vallen, maar voor de rest??? Geen groenten, geen aardappel, geen vis, alleen een stukje brood (als mevrouw het belieft) Zou ze kieskeurig worden? Zijn mijn kookkunsten niet meer goed genoeg???
    Ofwel moet weer "ouderwets" aan de slag met een elektronische stofzuiger in combinatie met een emmer water en een dweil.

Gelukkig komt aan het einde van het jaar, begin volgend jaar ons een nieuwe stofzuiger verblijden:D

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hopenlijk werkt de nieuwe dan beter :D

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Hoe oud is je natuurlijke stofzuiger nu dan.

Die van ons deed bij onze zoon ook goede diensten maar liet het 3 jaar later bij onze dochter ook afweten, hij was toen ruim 13 jaar.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha leuke titel... en leuk bericht.

Moet zeggen, de natuurlijke stofzuigers bij mij vader werken soms wel soms niet...de ene werkt altijd! Dat is een heeele harde zuiger....en de andere doet soms de moeite niet meer...(hij is dan ook al 14 jaar oud voor een labrador oud!)

misschien word hij te oud, of heeft hij gewoon geen trek...de nieuwe zal vast de taken over nemen...en misschien heb je voor dat je het weet weer 2 hard werkende stofzuigers!

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Pluk & Antares: Hahahaha, bij jullie dus ook herkenbaar:D

Mijn stofzuiger is 6 jaar. Voor het merk al redelijk op leeftijd (misschien dat ze daarom kies keurig word?).

Denk als we weer concurrentie in huis hebben, ze haar "taak" weer gaat volbrengen:D

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha ;)

Hier een goed werkende stofzuiger. Dochterlief had weinig zin in mijn zorgvuldig klaargemaakte bami (met verse kruiden ipv een kruidenzakje ;))

Gelukkig smaakte het de hond wel prima :p

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier een super-goede stofzuiger !! Dus ik weet niet waar je woont, maar ik kan hem wel eens langs-sturen .. haha scheelt weer een paar brokjes

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kris8: In het hartje van de Betuwe. Zeg rond een uurtje of 17.00? Meestal valt er genoeg om een "doggy-bag" mee te nemen voor de terug reis.

9. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Die van mij blieft ook geen groente en aaardappel en zo.
    Wel vlees, maar ja, dat krijgt ze normaal ook als eten:D

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm dat is toch wel een eindje lopen.. dan is hij niet op tijd terug om hier zijn " werk" te doen..

hier een labradorstofzuiger... die lust alles... alhoewel hij pas wel een zilveruitje uitspuugde

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier ook 2 stofzuigers, speciaal uitgekozen voor dit soort taken... :D
    Je hoeft ze niet aan te zetten, werken altijd en overal, zelfs als het niet nodig is, dus verhuur ze ook weleens... ;)

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Onze fluffy zuigertjes lusten alleen sla:(

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wij hebben twee mobiele vuilnisbakken.

Maar ze raakten overvol en barstten uit hun voegen.

Nu zet ik de vuilnisbakken buiten als we eten.:D

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @zogelukkig: hahahahaha

Hier 1 mobiele vuilnisbak maar wel een beetje oud en krakkemikkig. Moet soms even worden aangeslingerd.

En een automisch schoonliksysteem. (baby is erg blij dat ze nu hoog zit. hahaha) Kind, vloer, stoel alles blinkt.

:) :)

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Jij voert ook vers vlees of niet?
    Hier ook in ieder geval....

Maar hier werkt onze stofzuiger op commando!
    Ook aardappel en de meeste groenten gaan er in, geen probleem, maar dat mag ze pas pakken als wij het zeggen (tijdens het eten ligt ze in de mand).
    Als er veel over is wat niet voor opwarmen geschikt is gooi ik het vaak bij haar vlees!

16. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Viel er zo veel op de grond dan?? :D

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Neuh, maar in mijn kliko's gaat alleen vlees, al die aardappel en pastaresten deden ze toch uitpuilen. En stinken dat die vuilnisbakken gingen doen, ieuw!:D
    Nu zijn ze weer zuiver en schoon, wel zo fijn. Vond die bakken steeds buiten toch ook niks.

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, hier ook als ze de kans krijgt:D

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479