Ik ben wanhopig. Onze dochter huilt sinds 1.5 week van s ochtends 10 tot 's avonds 10 aan 1 stuk door. Ook na de voeding blijft ze huilen en happen. De speen werkt ook niet. Ze weegt 4,5 kilo en krijgt per keer ongeveer 100 ml hypoallergene voeding, soms iets meer. Het lijkt alsof ze niet genoeg heeft hieraan? Of kan het happen ook met pijn te maken hebben? Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen. Het breekt me helemaal op dat ze de hele dag door krijst. Het is meestal ook niet gewoon huilen, maar echt krijsen. Ik weet niet of ze nou honger of pijn heeft. Ben bang om veel meer te geven, want stel dat ze wel last heeft van haar darmen, dan maak ik het met meer voeding alleen maar erger. Heb jij misschien een tip wat ik kan proberen want dit breekt me helemaal op. Als ik met r ga wandelen is ze overigens wel stil en valt ze in slaap, maar zodra ik weer stil sta wordt ze weer wakker en begint ze meestal weer te krijsen
oja kan je me ook vertellen hoeveel ik haar max. per fles mag geven?? En geeft een baby zelf aan wanneer ie genoeg heeft?? Als ze zo huilt en ik geef haar weer een fles drinkt ze die helemaal leeg namelijk.. Of zou het verborgen reflux kunnen zijn? Sinds dat ze zo huilt heeft ze nml veel last van veel speeksel/spuug, wil dus constant drinken en slikt/sabbelt veel. Ze verslikt zich ook vaak, heeft vaak de hik, ook uren na de voeding nog. Net als dat ze vaak slikt..
Hallo, Je kindje mag ongeveer 800 ml per dag drinken, dat zijn 6 voedingen van 135 ml of 5 voedingen van 165 ml. Iets meer voeding per flesje aanbieden kan geen kwaad. Het is belangrijk dat je kindje rustig drinkt en het liefst 20 minuten doet over een flesje. Een andere speen kan soms helpen. Wanneer je kindje last heeft van spugen, kun je de voeding ook iets dikker proberen te maken met johannes broodpitmeel. Succes. Groeten eveline