Hey Hoi, Onze zoon is nu 7,5 week oud. Hij krijgt krijgt nu 150+5 voeding. Dit 5 maal daags. Meestal krijgt hij de laatste fles om 23.30 uur of 00.00 uur. Nu wou ik graag proberen om de fles terug te brengen naar 23.00 uur en dan hopen dat hij de nacht overkomt. Dit is bij de andere flessen geen probleem. Hebben jullie een tip voor me hoe ik dit het beste aan kan nemen. Groetjes.
Hoelaat krijgt hij de avondfles als hij naar bed gaat zeg maar? Je kan toch gewoon de fles een half uur eerder geven? Maar goed, ik voed op verzoek, dus soms zit er 2 uur tussen en soms 5 uur, net hoe het voor haar uitkomt. De enigste fles die ik op mijn verzoek geef, is de fles als ik naar bed ga en dat is tussen 22.00 en 23.30 zeg maar. Slaapt hij al wel door? Dat deed mijn dochter pas bij ruim 3 maanden.
De laatste fles die hij krijgt voordat hij naar bed gaat is tegen 19.30 uur of 20.00 uur. En hij krijgt om de 4 uur een fles. Maar kan proberen om hem vanavond om 23.00 uur te geven en dan kijken hoe het gaat. Ja over het algemeen slaapt onze kleine knul door. Het is lang geleden dat hij s`morgens erg vroeg was.
Nou van 20.00 tot 23.00 is toch een nette 3 uur, soms zelfs 3,5 uur er tussen, dan kan hij wel weer een flesje op hoor! Hier tenminste! De laatste fles drinkt ze hier lekker slapend op, hier zit soms ook wat korter tussen als overdag maar gaat eigenlijk altijd lekker op.
Ik heb hem gisteravond wakker gemaakt om 23.00 uur voor de laatste fles. En de man heeft doorgeslapen tot vanmorgen 08.00 uur Wist niet wat me overkwam haha.
Wat lekker zeg!! Hopen dat het zo blijft! Onze kleine sliep met 5 weken al zo'n lange nacht door van 23 tot 7, maar dat heeft he;aas maar 2 weken mogen duren!
Wat lekker! Het schijnt dat babies vanaf een uur of 23.00 in hun diepe slaap komen. Maak je ze dan wakker, dan slapen ze onrustiger. Hier merk ik inmiddels ook hoe vroeger de fles, hoe beter ze slaapt!
Ik zou gewoon een keer sochends beginnen met de fles rond 7 uur geven. Dan de rest van de dag zo door (7-11-15-19-23). En misschien de laatste fles een beetje meer in doen..? Ik lees net dat je mannetje de hele nacht heeft doorgeslapen! Wat goed! Ga zo door.. Wel ff de flessen ophogen nu er eentje afvalt he (had je vast al gedaan).