Mijn dochter heeft een aantal dagen diarree/dunne ontlasting. Inmiddels 2x bij de HA geweest. Daardoor heeft ze hele rode billen en sinds vandaag zit er een blaar op haar billetjes. Ze gilt t uit vd pijn met verschonen. Doe t nu met een hydrofiele washandje en water en sudocreme. Moet ik weer terug naar de HA? Ontlasting is nog steeds dun en ze poept zo'n 6 a 7x per dag kleine hoeveelheden.
Sudocreme prikt vaak op blaren/wondjes. Hier gebruik ik maïzena (zorgt dat het indroogt) en dr swaab zinkolie. Herstelt dan snel!
Zinkolie van dr swaab. Goed doorroeren en er ligt inkloppen. Zo dun dat je de huid erdoor ziet. Sudo in de vuilnisbak gooien. Dat is sowieso al rotzooi en zeker met schrale en open plekjes Prikt en bijy als een gek en is helemaal niet zo zacht voor de huid als ze beweren. Wij mogen het op mn werk niet eens meer gebruiken. Op aanraden van dermatologen van het ziekehuis. Zegt genoeg....
Ik vond sudo prikken! (Zelf uitgeprobeerd) Ik waste mn zoontje met lauw water, beetje flodderen. Droogdeppen met hydrofiel,aan de lucht drogen. Ik vind maizena super werken,maar als dat in een open plekje komt kan t ook weer ontsteken. Billenzalf van dr Leenarts is fijn, heel zacht en smeerbaar,geen prikkende stofjes er in
Inderdaad. Juist GEEN Sudocreme gebruiken! Je kunt aan de huisarts ook een antischimmelcreme vragen. Of zinkzalf gebruiken.
Idd, laat ha even kijken of het geen schimmeltje is, bij een schimmel geen maizena gebruiken! Hier hadden we Multilind billenspray, werkte echt fantastisch! En miconazol-creme van Kruidvat bij schimmel.
Wat de anderen al zeggen, sudcocreme in de prullenbak, wat een zooi is dat. Ik zou ook voor de maïzena gaan en voor de nacht een laagje bepanthen. Overdag zoveel mogelijk zonder luier, met een stapel handdoeken hij de hand.
GEEN maizena gebruiken! Dit is poeder en dat kan er voor zorgen dat het zelfs gaat onstekken! Gats dat mensen nog steeds geloven dat het zo goed werkt! Op natte plekken noooooit maar dan ook noooooit iets van poeder gebruiken