Joehoe! Wat fijn dat Joey heeft doorgeslapen. Ik heb gisteren dus maar weer om 22.30 de fles gegeven. Ging net als eerst schoon op en meneer sliep half door en meteen weer verder. Vanochtend om half 7 wakker. Heerlijk hoor, wij hebben ook weer wat uurtjes kunnen maken... Ik hou die avondfles er dus nog maar even in...
Ik zti er over te denken om geen flesje te geven vlak voor ze op bed gaat. Dan is er vaak nog maar een uurtje verstreken sinds de groente en het toetje. Misschien moet ik haar zelf eens laten komen als ze al op bed ligt. WEllicht komt ze dan rond 21.00 uur ofzo dat ik dan de papfles geef en kijk hoe ze het doet. Misschien wel strak plan om dat in aankomende weken te doen, nu ik vakantie heb Goeie tip rox
wij gaan vanaf volgende week als Jesse overgaat op nr 2 ook naar 4 flessen.. zal de gezellige late voeding wel missen hoor half slapend lekker tegen me aan... Merk dat met bijvoeding de tijden al wel veranderen nu hij krijgt er 1 om 20.00 en dan om 2300 terwijl dat eerder 19.00 was dus denk dat ik het kan rekken tot 20.30 mooie tijd en als het goed is weer naar 20.00 en dan tot 7 de volgende ochtend hoop ik...
hier geven we nog steeds 5 flessen, 5 keer 180/6. Toevallig zijn we vorige week vergeten de laatste fles te geven, ik was uitgeweest en kreeg mijn man niet wakker toen ik wilde weten of ze die laatste fles had gehad. maar het flesje stond op de aanrecht en ik had gezien dat hij haar ingestopt had, dus nam aan van wel. Bleek s ochtends dus van niet, en ze heeft gewoon doorgeslapen tot 7 uur. Ik maak haar altijd ´wakker´ voor de laatste fles. Tenminste, trek haar uit bedje, geef het flesje, hou ze nog 10 min rechtop voor een eventueel boertje en om t te laten zakken en dan slaapt ze gewoon weer verder. Mijn meisje krijgt pas bijvoeding met 6 maanden ivm allergie, en het CB raadde aan om ook dan pas te stoppen met de 5e fles. Dus dat doen we maar braaf...
Ma2Be, de KA vertelde mij dat ze het liefste zagen met Nutramigen om pas met 4 flessen over te gaan rond de 6 mnd. Nu is dat bij Anne ook het geval, dus ik zou het gewoon proberen