Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en heb bij de nieuwe bestelling om vast opvolgmelk van kabrita mee besteld. Ze krijgt nu nog de standaard van kabrita. Nu staat er op de bus van nr 2 dat dl straks maar 3x 180+6 mag terwijl ze nu 4× 210+7 krijgt.. Ze krijgt ook al wel wat bijvoeding maar die 3x lijkt me zo weinig. Mag ze dan echt maar die 3x of Tot ze meer vast eten krijgt ook 4x? Of dan 3x 210? De oudste is al een hele tijd geleden dat ze flesjes kreeg een kreeg de gewone flesvoeding dus ik weet ook niet meer hoe het bij haar ging..
Ik ken het niet. Maar nr 1 mag je gewoon door blijven geven. Het is niet ineens zo dat na 6 maanden nr1 slecht of minder goed is.
Ik ken het merk ook niet. Maar wat normaal gesproken zo is, is dat je van nummer 1 maximaal 1 liter voeding per dag mag geven (dus 30 schepjes) Van nummer 2 voeding mag je maximaal 800cc (24schepjes) geven.
ik denk dat ik morgen even contact met ze op neem.. had al wel vaker gelezen dat bij opvolgmelk 24 schepjes de max is maar met wat er op de verpakking staat kom ik dus maar op 18. dan zou ik straks wel heel veel moeten gaan bijvoeden om een hongerige baby te voorkomen.. ik weet dat nr1 gewoon doorgegeven kan worden na 6 maanden en als het niet bevalt bestel ik gewoon weer nr 1
Nou even gebeld en daar ben ik dus ook niet wijzer van geworden.. Ik hoop dat er toch nog iemand kan reageren die wel kabrita gebruikt