van comfort naar standaard

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door kwebbel86, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik ben van de week overgestapt van de friso comfort voeding naar standaard. Aangezien ze ook afgekoelde thee drinkt (was in het begin erg wennen, veel verslikken). Ook drinkt ze graag een slokje water sinds kort.

Ik hoor het nog steeds klotsen in haar maag (comfort is natuurlijk dikker). Is dat normaal ? Ik ben natuurlijk zo gewend aan de comfort (heeft ze vanaf 7 weken tot nu gehad, dus ruim 6 maanden)

Wie heeft er nog meer zo'n overstap gemaakt en hoe ging het? Ze drinkt prima haar flessen op, de normale hoeveelheid die ze met comfort ook heeft gehad.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik hoor het ook wel eens bij mijn 4,5 maand oude zoon klotsen.
    Geef geen comfort en ook nog geen bijvoeding, maar hoorde het van de week na de fles...

Dus ik denk dat als ze het er goed op doet jij je verder geen zorgen hoeft te maken ;)

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    onze zoon krijgt comfort, maar dan hoor ik het ook klotsen. zolang je kindje niet veel gaat spugen (ik neem aan dat je het daarvoor gebruikte) is gewone voeding prima

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

#4 kwebbel86, 18 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2013
    Ja ik gebruikte het voor haar verborgen reflux. Aangezien ze nu ook gewoon water drinkt, vind ik het te proberen waard. Ze speelt nu meer met haar melk, kan dat door de overstap komen?

Deel Deze Pagina