Hoeveel flesjes krijgen jullie kleintjes? Jamie komt nu 6x voor 120 a 135 cc Wel keurig om de 4 uur maar vind het veel voor zo;n kleine uk Edit moderator: verplaatst naar Voeding -> Flesvoeding
valt wel mee hoor, als je kindje het niet nodig zou hebben zou hij het niet opdrinken. lijkt mij prima. groetjes, Miranda
ik vind het niet veel hoor, die van mij had toen echt nog wel 7 soms zelfs 8 flesjes per dat (incl. nacht) dus niets aan veranderen als je het mij vraagt en zeker niet gaan denken dat het veel is hoor, want ik vind als ik het zo lees het wel een normale hoeveelheid aan voeding, en zeker netjes dat het om de 4 uur is, meestal is het rond die leeftijd toch nog wel om de 3 uur inclusief de nacht tenzij ze zelf doorslapen.
Toen Bas zo oud was, kreeg hij ook 6 flesjes van 135 cc hoor! Een weekje later meldde hij zich ineens niet meer 's nachts en werden het er vanzelf dus 5 van 135 cc. Die ik overigens al vrij vlot weer moest gaan ophogen naar 165 cc, anders brak meneer de tent af, zo'n honger had ie