Mijn zoontje is nu bijna 7 weken en ongeveer 4,5 kg. Hij krijgt nu 5 voedingen per dag van 165 cc (FRISO HA) en 2 schepjes Johannes broodpitmeel. Nu heeft hij hier toch niet genoeg aan. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik wil oppassen dat hij niet teveel binnen krijgt, maar hij heeft echt honger en is niet verzadigd. Ik heb ook al gedacht om over te gaan op voeding voor hongerige baby's, maar dat kan niet omdat ik hypo allergene voeding geef.Hij krijgt nu 5 voedingen waar steeds maximaal 5 uur thuis zit. Misschien zijn 5 voedingen wel te weinig voor hem en moet ik toch terug naar 6 voedingen. Hoeveel tijd laten jullie maximaal tussen 2 voedingen? Ik had zelf het volgende bedacht. Als ik nu toch op 5 voedingen blijf en er overdag maximaal 4,5 uur tussen laat. Ik wil hem dan overdag 4 voedingen geven van 165 cc en 's avonds 1 voeding van 180. Dan blijft hij ook binnen een liter. Wat denken jullie hiervan? Aan het consultatiebureau heb ik niet zoveel .
Mijn dochter valt ook in de categorie hongerig en was ook nooit tevreden na de HA-voeding. Waarschijnlijk kwam dat doordat deze voeding lichter verteerbaar is dan de standaard en de fortevoeding. Ik ben na 4 maanden uiteindelijk toch overgegaan naar de nutrilon forte en dat bevalt prima. Ik voeg nog wel nutriton toe en aan de laatste fles rijstebloem.