Van 5 naar 4 flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sjanniee, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gewoon lekker 4 x 210 geven als jij je daar prettig bij voelt.
    Je kindje eet toch niet meer dan wat ze wil hebben dus overvoeren kan niet (trust me het komt er uit dan hoor hahahaha)

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik krijg al amper 230cc in een keer naar binnen dus waarom een baby dan wel ??

Mijn dochter kreeg tot 11 weken 120/4 en dat 6x want 150/5 was teveel, dan spuugde ze het uit en kreeg ze gigantisch het zuur (verborgen reflux).
    Ze zit nu sinds 2,5 week op 150 en dat hebben we 3x geprobeerd heel rustig op te bouwen.

Ze krijgt nu 5x150cc, de oppas had zelfs nog moeite met de 150 bij haar want ze liet nog steeds wat staan. Sinds enkele dagen gaat het ook helemaal echt op tot haast de laatste druppel!

3. adi

adi Niet meer actief

Je kunt dit makkelijkst oplossen door:
    1. Haar niet wakker te maken en gewoon wachten totdat ze zelf komt en dan voeden
    2. Haar niet wakker maken maar slapend voeden. Werkt perfect!

4. adi

adi Niet meer actief

Ik zou niet stressen, maar gewoon melk aanbieden aan je kleine baby en geen water/thee en andere fratsen. Je kind heeft daar werkelijk niks aan, hoe verzinnen ze het eigenlijk???

5. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Soooo heee komen wij aan; mijn mannetje is nu 6,5 mnd en drinkt.. hou jevast; nu 4 flessen van 150 ml per keer !! Daarnaast een klein hapje fruit (net een paar weken mee begonnen en slaan soms zelfs een dagje over) en beginnen heel voorzichtig met wat hapjes groente.
    Onze andere 2 kids zijn altijd slechte drinkers geweest. Wij maken ons niet zo druk; hier in Nederland gaat alles altijd zo precies en op de gram af ! Mijn huisarts zei ooit eens (ten tijde dat ik me nog wel druk maakte bij het slechte drink-gedrag van mn eerste) 'dat getalletje heeft ook ooit maar eens iemand bedacht hoor'

Deel Deze Pagina