Wat helpt nu echt?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Joanne92, Jul 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi allemaa
    Mijn kleine meid van 7 weken word overdags veel gepest door de krampjes waardoor ze steeds uit haar slaap word gehaald
    Ik gebruikte infacol, maar daar werden ze alleen maar erger van waardoor ik zelfs naa rhet ziekenhuis kon omdat ze oververmoeid was.
    Wat gebruiken jullie en denk je: das echt top!
    Ben een beetje huiverig na haar opname en weet niet zo goed waar ik goed aan doe, aan de andere kant .. Waarom haar laten pijnigen met krampjes als er spulletjes voor zijn!
    Grr

2. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Vsm cinababy werkte hier goed,infacol was ook drama hier

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hier zoontje gehad met echt extreme krampen ook 's nachts.Daarvoor ook bij kinderarts geweest. Uiteindelijk werkte probiotica het beste. Maar eigenlijk was niets echt zaligmakend en werd het na verloop van tijd gewoon beter...

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
  5. Wasrek

Wasrek Actief lid

Jun 3, 2015
    454
    1
    0
    Cinababy werkte hier top. Verlichtte zelfs zijn allergie krampjes !

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Probiotica, Dr Browns fles en Sap Simplex (helaas alleen in Duitsland te krijgen, of even online kijken) dat werkte wonderen hier. Ook minder prikkels schijnt in sommige gevallen te werken

7. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Cinababy
    Dr Brown fles
    Kruikje

En lekker kroelen en heel veel geduld hebben , en vergeet niet het gaat echt over!

8. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

Aug 10, 2013
    1,803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Cinababy en met der buikje op jou arm leggen hand in haar buik en hoofd bij je elleboog laten rusten. Door de tegendruk werd ons meisje rustig

9. speentje2012

speentje2012 Actief lid

Oct 3, 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik gebruikte in die tijd bij mijn dochter Sap Simplex, dat kan je online bestellen bij een drogist in Duitsland.

Ook gebruikte ik dr brown fles.

Er waren nog steeds wel wat krampjes, maar ik merkte wel dat het grotendeels hielp.

Ook masseerde ik altijd haar buikje als ze er last van had.

Misschien dat maar eens proberen?

10. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Probiotica darmocare infantis! Mijn zoontje heeft ook ontzettend veel last gehad van darmkrampjes, vreselijk was het! Na van alles geprobeerd te hebben uitgekomen bij probiotica, 1x daags een zakje oplossen bij de fles en werkte direct!

11. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Minder prikkels hebben we al in haar schema aangepast en ze slaapt ook veel meer nu iverdags, toch zijn er momenten dat ze net lekker slaapt en de krampjes weer oospelen, vind ik zielig voor haar!
    Wat cinababy betreft, zag dat er alcohol in zit, vind ik best vreemd en dat houd me ook wel n beetje tegen. Ik slaap ook lekkerder na een glas wijn denk ik dan :")

12. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Als t goed is houdt ze meteen op met huilen van krampjes als je met haar rond gaat lopen

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de draagdoek/ergonomische zak, lekker warm tegen jou aan kan ook goed helpen tegen krampen en om langer te slapen.

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier hielpen meerdere dingen:
    Cinababy
    Dr. Brown fles
    Draagdoek
    Op haar buik op ons liggen en dan rondlopen. Klinkt een beetje gek maar ze lag dan of op onze onderarm of wat hoger in onze nek.

Vooral niet in bed/wandelwagen leggen. Dat helpt niet. En accepteren dat het uren kan duren, dan is er iets makkelijker door te komen.

15. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Hier werkte ronddragen op arm of in draagdoek echt het allerbeste..

Je kunt ook gripewater proberen, wel de versie zonder alcohol.. Wij hebben te gekregen van iemand maar zoontje wou het niet eens doorslikken maar in Amerika zweren veel mensen erbij.
    O en de dr browns fles hielp hier wel om rustiger te drinken.

(Nu blijkt wel pas sinds deze week dat zoontje KMA heeft maar de allerallerallersergste krampen waren wel weg rond de 3 maanden)

16. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Borstvoeding of kunstvoeding? Bij bv eens een andere houding proberen (minder lucht binnenkrijgen). Verder uitsluiten dat het geen koemelkallergie is door het zelf te laten staan. Bij kv, andere fles (ik ben dr. Brown's fan ) en eventueel een ander merk/type poeder proberen. Verder de eerdere tip van de draagdoek. Werkt echt super bij krampjes

17. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

Apr 2, 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Hier hielp werkelijk niets. Pas toen hij tegen de 4 maanden was ben ik eens aan de bel gaan trekken en hij bleek KMA te hebben. Heb je hier al eens naar gekeken? Zoals al eerder gezegd hier, als je bv geeft kun je zelf een koemelkvrij dieet proberen, en als je fv geeft kun je met het cb overleggen of je bijv. Pepti mag proberen.
    En anders: sowieso de Dr. Browns fles, veel knuffelen en zelf proberen rustig te blijven. Hier hielp rondlopen in de wagen best goed, en afleiding in het algemeen. De tijd doet ook wonderen, maar als je er middenin zit is dat nogal een dooddoener :)
    Veel sterkte iig!

18. xBella

xBella Actief lid

Apr 1, 2015
    235
    0
    0
    Infacol en cinababy en sab hielpen hier niet,
    Dr brown flessen waren wel de toppers,
    Maar toch overgestapt op nutrilon omneo (speciaal voor krampjes en ontlasting)

Krampjes waren binnen een week over..

19. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Wij gebruiken hero confort (staat gelijk aan nutrilon omneo) maar de krampjes lijken wel weer erger te worden.
    Infacol probeer ik niet meer, dus vanmiddag maar cinababy halen. Want ik voel me verschrikkelijk als ik mijn meisje zo zie worstelen met de pijn van de krampjes. Omdat er alcohol in zit weet ik niet waar ik goed aan doe maar ik kan haar ook niet zo laten pijnlijden 3x op een dag. Is gewoon zielig..

Share This Page