Hi dames, Mijn dochtertje is 3,5 maanden oud en moet ik savonds echt wakker maken voor de laatste fles om 22.30. Ik ben hier vaak 10 minuten mee bezig en ik.vind dit zo zielig, maar weet niet zo goed of ze al naar 4 flessen mag en hoe dat ik dat dan moet doen. De laatste x op t cb vonden ze haar nog wat jong. Ze krijgt nu 5x 180 a 190 cc Hebben jullie tips? Liefs, LinRo
Wij hebben onze zoon op een gegeven moment (ik geloof vanaf 4 mnd ongeveer) gewoon niet meer wakker gemaakt voor die laatste fles. Het werd steeds lastiger, hij was humeurig en steeds moeilijker wakker te krijgen. Is toen ook niet uit zichzelf (eerder) wakker geworden. Kon dus prima zonder die fles!
Hier met 12 weken die fles niet meer gegeven.. zl was niet wakker te krijgen en dronk misschien 60cc. Hij had t dus blijkbaar ook niet meer nodig. Je zou haar gewoon eens kunnen laten slapen en kijken wat er gebeurt.
hier is mijn dochter ook met 12 weken overgegaan op 4 voedingen, Morgen naar het CB. ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen. Hadden de laatste fles om 20:30 geven. en dochter kwam de volgende ochtend pas om 8:00 Had toen nog niet eens trek. Dus eerst nog even aangekleed & geknuffeld.
Ik vind het allemaal erg lastig omdat ze nu snachts lekker door slaapt. Als ik haar wakker heb gemaakt voor de laatste fles, drinkt ze hem wel bijna altijd helemaal leeg. Dus dan denk ik weer van ze zal het toch wel nodig hebben, maar ik vind t zo zielig.
Als ze echt honger heeft, dan wordt ze vanzelf wel wakker! Dan kun je alsnog een flesje geven. Als ze doorslaapt, heeft ze het naar mijn idee niet nodig.