Zoontje 10 weken drinkt heel weinig.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MamaBibi, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Hallo

Sinds afgelopen dinsdag lopen we te klooien met de voeding van Duuk. Hij liep te klooien met zijn fles en dronk nauwelijks! 40cc per keer, meer ging er niet in. Andere flessen geprobeerd, hielp ook niet! Nu drinkt hij wel ietsje meer, maar nog niet heel goed.. Vanaf gisternacht:
    1uur: 70cc
    6:30: 60 cc
    10:30: 120 cc
    14:30: 130 cc
    18:30: 80 cc
    22:00: 70 cc
    01:00: 80 cc en hij slaapt nu nog...

Voor dinsdag dronk hij de flessen van 6:30 tot 18:30 uur 150+5 en zijn twee avondflessen2x 180+6! (alles pepti ivm KMA). Vorige week vrijdag nog bij het consultatie bureau geweest. Hij was keurig gegroeid. 5,8 kg en 60 cm. Ze dachten we een ruisje te horen dus stuurden ze Duuk naar het ziekenhuis. 3 Kinderartsen geluisterd, helemaal niks te horen. Voor alle zekerheid (Duuk heeft vanaf de geboorte een snelle ademhaling) toch maar een keer grondig onderzoek. Bloedprikken en foto van longen en hart. Was allemaal uitstekend! Gister nog eens gebeld met mijn huisarts en die zei: kan geen kwaad. hij heeft goede luiers en geen koorts... Nu vraag ik me af... Kennen jullie dit? Is het echt een fase zoals HA zegt? Ik maak me dan toch zorgen. Vooral omdat ie wel lang slaapt.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou bij zo'n Jolie zou ik me ook zorgen maken hoor!
    't kan best eens een dagje dat ze geen trek hebben, maar 't moet niet te lang duren natuurlijk.
    Gelukkig zit hij wel over de halve liter, dus je hoeft inderdaad niet meteen te rennen. Maar ik zou het goed in de gaten houden, en zodra je de indruk hebtdat hij anders dan anders is aan de bel trekken.
    Sterkte.

Deel Deze Pagina