hoi meiden,zo als jullie kunnen zien is ons meisje nu 2 weken oud. afgelopen donderdag woog ze 2930 gram. ik geef haar 7x de fles in de 24 uur van 90cc met 3schepjes. soms drinkt ze het flesje helemaal leeg,maar meestal drinkt ze 70 op. doe ik dit zo goed? alvast bedankt!liefs linda
Als ze dat niet op krijgt heeft het weinig zin. Iman is heel lang op 7 voedingen blijven steken. Zodra ze meer drinkt kun je er 6 gaan geven van 120
Goed hoor, en zolang je kleintje tevreden is, doe je het prima! Vertrouw op jezelf (vond ik ook nog al eens moeilijk hoor, maar gaat nu iets beter, hihi)
als jullie vinden dat jullie kleintje het er goed op doet en ze groeit goed dan zou ik zeker zo doorgaan. hier blijft ook weleens een klein beetje in de fles achter, maar dan vind ik het ook prima. ik kan dat kleine beetje er wel inproppen maar dan zit hij weer zo vol dat hij het er weer uitspuugd, dus dat heeft dan ook weer geen zin. gewoon proberen je gevoel te volgen en te kijken naar je kindje! liefs joyce
tamer was bij de geboorte 2500 gr en kreeg 8 keer 90 cc toen hij 3 weken oud was, hij woog toen al bijna 3 kilo. tamer heeft lang op 8 voedingen gebleven met 4kilo 8 x 120, 5 kilo 8 x 180. daarna is het aantal voedingen vanzelf minder geworden, in januarie had hij alleen nog maar 4 x 210 cc.