hallo eveline, ik heb sinds vanacht een grote harde plek in mijn linkerborst en die krijg ik er niet uit! ik heb mijn kleintje ook al 2 keer aan die kant aangelegd in de hoop dat ze me helpt met die plek maar t zit heel vast. ik heb t al gemasseerd en ik heb ook de warme douche er al overheen gehad en met de kolf geprobeerd maar niks helpt! wat moet ik nu??? owja HA zegt CB bellen en CB zegt HA bellen grrr lekker is dat he? het komt trouwens omdat ik aan t afbouwen ben met de BV en ik heb zo enorm veel productie dat ik eigenlijk geen voeding weg kan laten ik gebruik ook al salvia officinales om de BV te remmen maar ik weet t niet hoor volgens mij werkt dat niet bij mij en de laatste optie is dan volgens mij pilletjes van de HA om in 1 keer te stoppen maar mijn HA doet net alsof ie daar nog nooit van gehoord heeft ik wou dat ik nooit aan BV begonnen was wat een rampenplan! dan denk ik wel eens hadden ze de man niet borsten kunnen geven groetjes willeke
Hallo Willeke, Wat vervelend voor je. Ik weet er echt te weinig van om je goed te kunnen helpen. Misschien is het een ontsteking? Ik denk dat je het beste even de lactatiekundige op deze site je vraag voor kunt leggen. Succes ermee. Groeten Eveline