ik krijg noa maar niet naar de 5 flessen toe! ik probeer steeds 4 uur tussen de flessen te laten maar vaak komt ze echt nog om de 3 uur als gevolg dat ze toch nog voor een zesde flesje komt. het verschilt wel per dag de ene dag heeft ze er 6 en de andere dag heeft ze er 5, zal het erg zijn dat ze nog 6 flesje heeft of is dit niet erg?
Tuurlijk niet, blijkbaar heeft ze dit nog gewoon nodig. In de regel vervalt vanzelf een flesje, op termijn. Dus niet gelijk na 3 maanden naar 5 flessen maar bij 4e maand (als je misschien gaat bijvoeden?) valt er vanzelf iets weg. Maar je er niet te druk over hoor, het maakt echt niet uit.
t is niet erg,youri heeft t ook dat af en toe 6flesjes wilt en de andere keer maar 5 maar ligt e rook aan hoelang hij slaapt of er tussen laat tussen de voedingen en hoeveel hij eet! groetjes krulliewullie
Ik rek niet hoor, als hij honger heeft heeft ie honger. Ik ga zelf als ik trek heb ook niet nog eens een half uur wachten ofzo. Waarom zou ze per se op 5 flessen moeten als ik vragen mag?
ik rek ook vaak maar iets van 5 minuutjes. met 3 maanden moeten ze toch naar de 5 flesjes? tja ik geef haar gewoon 6 hoor en wat je zegt als ze honger heeft dan heeft ze honger en moet ze toch echt eten.
Ja dat heb ik wel vaker gehoord maar ik snap echt niet waarom. Kijk, ik weet dat je niet meer dan een liter kv per dag mag geven. Maar of je dezelfde hoeveelheid voeding nu over 4, 5, 6 of 10 flesjes verdeeld, wat maakt het uit? Ik eet zelf ook meerdere keren per dag een kleinere portie, dat werkt voor mij ook beter. Een ander heeft misschien genoeg aan 3 maaltijden per dag. Zo verschillen baby's toch ook denk ik dan. De een zal genoeg hebben aan 5 flessen, de ander zal liever 6 flessen met een kleinere hoeveelheid hebben. Maar dat denk ik. Ik heb geen flauw idee waar dat op gebaseerd is, dat van zoveel flessen bij zoveel maanden...
ja je eigenlijk helemaal gelijk! ik merk ook als ze 6 flesjes heeft dat ze ze niet helemaal opdrinkt.