Welke fles en speen omneo

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Patriezz, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Graag zou ik willen weten welke speen/fles geadviseerd wordt bij de nutricia omneo voeding. We hebben verstoppingsproblemen bij de difrax en philips natural. Daarnaast drinkt ze de fles in onze geleving te snel leeg. Onze baby is nu 5 weken.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedenavond,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Fijne avond!

Groetjes, Karin - Nutricia voor jou.

3. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    In mijn ogen gaat deze vraag niet over voeding maar over hoe deze het beste gegeven kan worden. In mijn google poging kom ik diverse gebruikers met dezelfde problemen tegen. Jammer dat jullie hier geen advies over kunnen geven.

4. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevings- en bedrijfsrichtlijnen beantwoorden wij hier geen vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden. Het is een openbaar forum en iedereen, ongeacht of borst- of flesvoeding wordt gegeven, kan hier onze adviezen lezen. Ouders zouden hierdoor beïnvloed kunnen worden. In individueel advies kunnen onze voedingskundigen vanuit hun professionele rol advies geven over de voeding van kindjes. Ook hier volgen wij overigens een strikt borstvoedingsstimulerend beleid. We zullen nooit iemand sturen in de richting van stoppen met borstvoeding. We zijn er trots op dat het ons team van voedingskundigen al regelmatig is gelukt om moeders, dankzij onze adviezen langer succesvol borstvoeding te laten geven.

Groetjes,

Paulien - Nutricia voor jou

5. Patriezz

Patriezz Lid

27 mrt 2012
    77
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mm misschien verkeerde tekst geknipt en geplakt wat een vreemd antwoord.

6. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie. Je mag ons altijd eventjes bellen als we je kunnen helpen bij je vragen. Ons gratis telefoonnummer is 0800 022 2626.

Groetjes,

Paulien - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina