Mijn dochter van 2 weken heeft bijna iedere avond een paar uur dat ze echt niets wil en veel aan het huilen is. Vaak is dit nadat ik haar rond 22 uur voeding heb gegeven... In de wieg wil ze dan ook niet slapen en is ze alleen maar aan het huilen. Dan ga ik slapen en neemt mijn man haar over. Ze is dan tot ongeveer 24 uur aan het huilen en valt dan eindelijk in slaap..... Haar in bad doen 's avonds helpt helaas ook niet. De rest van de dag is ze echt een heerlijk meisje en horen we haar alleen voor de voeding (waar ik haar ook vaak voor wakker moet maken) of een vieze/natte luier. Kunnen we iets doen om haar in die uurtjes ook lekker te laten slapen? Kan het zijn dat ze mij dan mist omdat ik in bed lig?
Sommige kindjes hebben van die uurtjes. Het heeft dan vaak ook geen zin om van alles te gaan proberen. Probeer je er bij neer te leggen. Ilja
Oke dank je wel... we hopen dan maar dat onze meid over een tijdje haar tutuurtjes niet meer heeft... dit is dus iets wat in principe vanzelf overgaat?