Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik loop al een tijdje eraan te denken om iets voor mijn zoontje te kopen waar hij mee kan leren lopen. Hij is nu 10 maanden en erg ondernemend. Hij loopt rond te tafel maar nog niet los, kruipen is veel sneller Nu twijfel ik of ik een loopauto of een baby walker zal kopen. Ik zou eerste wachten tot sinterklaas of zijn verjaardag maar heb echt het idee dat hij eraan toe is. Hebben jullie hier ervaring mee en dan ook nog tips welke loopauto of baby walker? Alvast bedankt!
Je hebt ook loopauto's waar je achter kan lopen . Babywalker speelt ze bijna nooit mee. Loop auto wel en soms zet ze speelgoed erop en duwt ze die voor of een ander kindje
Ik heb beide voor dochter gekocht. Allebei hebben ze knopjes met lichtjes en muziekjes, en dat is ook het enige interessante er aan voor haar Af en toe drukt ze daar eens op, maar lopen erachter, of op die auto, ho maar. Ligt dus echt aan je kindje, ik had beter een activity tafel ofzo kunnen kopen...
Loopauto hadden we van de oudste, wordt door beide veel gebruikt. Hebben een puky. Babywalker (woezel en pip) via marktplaats gekocht en werd af en toe gebruikt. Ze pakte vaker een stoeltje of iets anders om achteraan te lopen. Laatst weer verkocht en heeft me uiteindelijk 2,50 gekost
De babywalker werd door mijn dochter pas gebruikt nadat ze goed en wel los kon lopen... Een loopauto (niet zo'n ding waar ze in zitten, maar waar ze op zitten) werd hier ook pas gebruikt nadat ze er een ander kindje op heeft zien zitten. Zo'n loopauto waar je je kindje echt in moet zetten (erin hangt als het ware) werd hier door de fysio afgeraden omdat dat slecht is voor de stand van de heupen. Je kunt een kind immers niet dwingen iets te doen als het er nog niet klaar voor is. Alles in zijn/haar eigen tempo laten doen dus
Hier dan een loopkar ipv een babywalker maar komt op hetzelfde neer en daar is ie pas echt mee gaan lopen en spelen toen ie al liep, rent er nu mee door de kamer. Loopauto heeft 'm nooit geinteresseerd, kon weer op marktplaats. Tis niet echt te voorspellen wat ze leuker zal vinden en beide zijn geen garantie dat ze eerder zal gaan lopen.
Babywalker is top! De eerste tijd de geluidjes, wij hebben met sinterklaas gegeven ze was toen 4mnd en met 6mnd uit de doos gehaald voor geluidenbord, daarna ideaal om achter te lopen! Toevallig zag ik bij n 2e hands winkel n loopauto voor 3 euro in prima staat dus meegenomen, ook daar loopt ze achter maar vind ze ook leuk om op ze zitten en te rijden. Ik zou zeggen kijk anders op mp of in 2e handswinkel, scheelt n hoop geld