Tijdens zwangerschap van 70b naar 70c gegaan, na bevalling 70e. Na de borstvoeding terug naar 70b, alleen minder vol. Nu 2e zwangerschap al op 70d, dus zal na bevalling wel weer ontploffen ik geniet er maar van, straks is t niks meer...
Hier pas tegen het einde van mijn zwangerschap wat groei. Direct daarna van 70b naar een flinke C. Ik vond het prachtig. Na de bv terug naar mijn 70b maar dan slapper.... Helaas. Ze deden wel ongelooflijk zeer de eerste 3 maanden. Fietsen en dan een hobbeltje pakken was serieus pijnlijk
Alle2 de zwangerschappen hiervoor van een cup niks naar cup A gegaan. Na de bevalling een B en na de borstvoeding weer naar niks. Ben nu ong 9 weken en vul nog me aa cup niet. Ik heb de hoop opgegeven op een paar mooie borsten haha
Ik ben ook van een a-cup naar een c gegaan, ben nu hoogzwanger en verwacht dat het ivm borstvoeding ook nog naar een d gaat tijdelijk!
Bij dochter van kleine b naar E en ben blijven hangen bij een kleine d-maat. Ik merk nu eigenlijk nog geen verschil bij 10 week
De eerste 2 maanden groeide mijn borsten, daarna niet meer. Ben nu 5maanden. Cup is van kleine b naar b/c gegaan in die 2 maanden. Ben benieuwd of ze nog meer gaan groeien...
Nou ik ben net bijna 6 wkn zwanger en mijn borsten en tepels zijn behoorlijk gevoelig (pijnlijk) zelfs bh dragen begint met bepaalde bewegingen pijn te doen. Heb nu 75b maar mijn bhs beginnen kleiner te worden oftewel mn borsten worden voller. Vriendjelief is er blij mee ik wat minder
Bij mij doen ze ook zo zeer VL vindt het prachtig alleen hij mag er niet aankomen haha dat gaat gewoon niet
Ik ben van A naar D gegaan. Dat heb ik nu nog steeds door de bv. Ben benieuwd wat ik na de bv overhoudt.
Wtf van a naar d? Dat geloof ik bijna niet (maar dit komt vast ook omdat ik er van baal dat ik dat niet heb hihi)
Van kleine A naar een B in de eerste 16 weken. Toen stopte de dames met groeien. Maar nu begint het weer. Ik klaag niet en manlief ook niet