van af hoe veel weken indalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke1987, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb een vraag je van af hoe veel weken kan je kleintje gaan indalen het is ons eerste kindje heb sinds vorige week last van minstruatie krampen het doet geen pijn maar is wel aan wezig en het is er dan een paar min en is dan weer weg en kom dan later weer terug er zit geen regelmaat in en de ene dag heb ik het vaker dan de andre dag heb ook meer druk op mijn blaas en het geeft afentoe ook een branderig gevoel of kan dit wat anders zijn

2. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ja bij mij is het volgens mij en de vk al begonnen met 27 weken.. maar dat heeft nix te maken met of het kindje eerder komt of niet..sommige kindjes dalen pas tijdens de bevalling in vertelde ze me..

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier ligt de kleine ook al ingedaald maar de kleine kan altijd nog draaien..

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi

mij kindje is pas in ingedaald met 36 weken...
    ze zeiden tegen mij als je vliezen breken ken de kleine ook nog indalen..
    ik maakte me namelijk ook zorgen erover omdat het ook me eerste kindje is....
    maar nu is die ingedaald en lig vast...

maar de een heeft het met 25 weken en de ander pas als de vliezen breken en de weeen beginnen dus heel verschillend..

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hier ligt ze ook al vast, maar het zegt niks idd. volgens mij kan het al vanaf 25 weken. alleen liggen ze dan nog niet vast.

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    bedank voor de reacties

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het kan heel vroeg inderdaad. Mijn jochie is pas tijdens de bevalling ingedaald..

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hier is onze kleine sinds anderhalve week aan het indalen. weet aanstaande donderdag of de kleine dan vast ligt. s'avonds als hij/zij druk is dan heb ik soms echt felle steken van onderen! door het geduw.

9. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    bij mij is mijn dochter met 30 weken ingedaald en zoontje op komst ligt sinds 28 weken al een aardig stuk ingedaald, maar nog niet volledig.
    Ook 2 vroege vogels dus ;)
    Overigens werd mijn dochter met exact 42 weken geboren dus het vroege indalen zegt niets.

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Heb je geen blaasonsteking??

Wat je beschrijft pas daar ook bij nl! Wel even na laten kijken hoor, daar moet je niet mee door blijven lopen. En blaasontsteking voelt als je zwanger bent heel anders dan als je niet zwanger bent - veel minder pijnlijk.

In principe ben je volgens mij redelijk vroeg voor indalen, maar te zien aan de reacties zou het wel kunnen.

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hoe is het nu? Nog iets laten bekijken (indalen of blaasontsteking)?

Deel Deze Pagina