zwangerschaps onderbroek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wilma, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn onderbroeken beginnen te knellen. Vooral t elastiekje op mn buik is echt voort vervelend. Het laat een rode streep achter die jeukt. Dus nou was het plan om zwangerschaps onderbroeken te kopen. Maar die heb ik dus nog nooit gehad. En nou vroeg ik me af of je die net als gewone broeken, kleiner kan maken? Want ik ben pas 11 weken en verwacht dat dr nog n grotere buik aan zit te komen :oops:
    Want als dat niet kan dan zit ik dus met deze onderbroeken die ik dan maar helemaal naar benede moet schuiven ofzo...maar dan zitten ze dus daar weer te vervelen :(
    En om nou voor n half jaar telkens andere te kopen leek me ook geen doen.

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb ze zelf niet gekocht want ik vind ze veel te duur, kan je niet eerst een gewone kopen maar dan een maatje groter?

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik droeg altijd heup strings of boxertjes, die zitten ook lekker onderje buik. Ik heb die van hunkemoller en dan het 'kim' model.
    echte zwangerschapsslips zit vaak een 'buik' in, die je niet kunt verstellen

succes met zoeken!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    de zwangerschaps onderbroeken rekken gewoon enorm mee...ze zijn hoog -lees je kan ze optrekken tot onder je oksel ;) - dus naarmate je buik groeit zit hij steeds beter..je kan ze dus rustig aanschaffen...

ze zijn overigens wel heeuuul lelijk..mijn man noemde het anticonceptie tenten :D

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K heb ze van de HEMA gehaald en draag ze nu nog steeds..zitten nu iets lager omdat mn buik meer opneemt maar nog steeds prima... :D

6. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Bij de Hema zijn ze betaalbaar en ik vind het wel erg lekker zitten

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah tegelijk gepost!
    Ik vind ze ook lekker zitten en je kunt er lang mee vooruit :D

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb er 1 van de hema, maar ik vind het echt een onding!
    Heb er bij de miss etam gehaald en die zijn echt VEEL fijner (vind ik).
    Ondersteunen je buikje ook heel goed naar mate je verder in je zwangerschap bent.

Zijn wel ietsje duurder als die bij de hema, maar het is het geld echt waard.
    Heb er veel plezier van!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb er nu ook aan, van de hema ook inderdaad. En het zit helemaaaal niet lekker als ik ze helemaal optrek over m'n buik. Dus ik sla ze voor de helft om en dan zitten ze heerlijk. Net als m'n zwangerschapsspijkerbroek trouwens. Die band zit ook niet fijn over heel m'n buik, dus die sla ik voorlopig ook nog eventjes om. M'n gewone broeken passen allemaal net niet meer, op een lage spijkerbroek na, maar vergeleken met de positiespijkerbroek, knelt die ook al ;)

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik draag boxers van de aktion.
    Die vind ik persoonlijk heerlijk zitten

11. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik draag Sloggi, hothips. Zit geen 'harde' elastieken band in, vind ze geweldig!

Ook hier dus geen positie-onderbroeken.

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik heb een onderbroek van Ten Cate. Vind ik ook erg fijn zitten. Wel prijziger....
    Heb net vanmiddag twee onderbroeken gekocht bij de Hema. wel echte zwangerschapsslips. Ik vind het persoonlijk wel fijn een echte zwangerschapsslip. Ook voor de extra steun.
    en je kan trouwens de onderbroeken al wel aan. Het zijn vrij strakke onderbroeken die gewoon meerekken.

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik draag gewoon nog strings. sommige kan ik niet meer aan omdat de stof niet genoeg meerekt, maar bij de meeste gaat het prima. ik zie mezelf nou niet echt in een zwangerschapsslip lopen, bovendien vind ik slips niet lekker zitten. (gaat nog leuk worden na de bevalling, dan zal ik wel moeten)
    liefs doris

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb er eentje van de Miss Etam, (zeven euro) die zit heerlijk, en lekker hoog. En verder heb ik twee van die speciale van Noppies met correctie voor buik en billen gekocht, omdat ik een hernia heb gehad. Ze zijn wel duur (15 euro per stuk) maar ze dragen echt heel fijn en ik heb geen last van m'n buik of rug. Ik vind de steun echt prettig vooral de laatste weken.
    Ok, ze zien er niet echt supersexy uit, wat zeg ik: zelfs bijzonder onaantrekkelijk, maar ok, ik ga nu toch maar voor het comfort, als je eenmaal een zere rug hebt gehad, trek je je niet veel meer aan van of iets leuk staat of niet. Ik ben allang blij dat ik gedurende de hele zwangerschap geen last van m'n oude hernia heb gekregen. :D

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb bij zwangerschap van Britt ook gewoon mijn eigen strings aangehad...vind die zw.tenten ook echt niet lekker zitten.

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Toevallig vandaag bij de Hema binnen gewandelt. Tot mijn groot plezier hebben ze er nu een hier in t dorp. Maar wel n heel kleintje (en vandaag sterves druk...die dorpelingen moeten er nog aan wennen aan zo'n echte winkel) Maar kon geen zwangerschaps onderbroekies vinden daar. Misschien niet in t asortiment omdat t een kleintje is?
    Zal morgen eens in de stad kijken of ze bij de Hema wat hebben en ook even bij de andere zaken die jullie noemen. Vergelijk ik ze wel en dan hoop ik n goede keuze te maken. Steun aan mn buik en onderrug zou erg fijn zijn want ik verwacht daar weer erge pijn te krijgen binnen nu en 10 weken verder.
    Bedankt voor de adviezen en reacties :)

17. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb eigenlijk nergens last van. Draag nog steeds dezelfde. Ben ook niet op die plek aangekomen.

18. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Ik heb ook gewone onderbroeken aan die onder de buik zitten en daardoor niet knellen.

In mijn vorige zwangerschap heb ik wel een aantal zwangerschaps strings gekocht, maar die knellen nu al bij de buik, en ik ben nog niet eens op de helft.

Deel Deze Pagina