Van allerlei kwalen, zou het zo zijn???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goofie, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

tjonge relax:) Succes, en hopen dat het gelukt is voor je!

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben relax hoor, probeerde alleen te vertellen hoe ik erover denk.
    Ieder lichaam is anders en alleen de persoon zelf weet het beste hoe haar lichaam in elkaar zit.
    Hoe ga jij?? Probeer je zwanger te worden, ben je zwanger??
    Beetje nieuwschierig:)

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Pip, dat is waar als je een maand wacht weet je het zeker, maargoed dan moet je dat geduld wel hebben ;). Ik had zelf zoiets van we zien wel, kijken hoe het loopt. Het kan ook zo zijn dat je de eerste menstruatie afwacht en die bijv 30 dagen is, en daarna weer 27 ofzo, dus het is ook geen gegeven dat hij na de eerste keer regelmatig is...

4. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je niet ontmoedigen........maar de kans is groter dat je aan het ontpillen ben. Ik heb het ook gehad en ik had elk kwaaltje die je kon bedenken....Ik was niet aan de pil maar had een implanon en een cyclus van 29 dagen.....toen ik hem had laten verwijderen een cyclus van 51 dagen.....en gelukkig nu weer 29 -27-.......

Begrijp dat je het heeeeeeeeeel graag wil, wie niet op dit forum, maar ga jezelf niet gek zitten maken want dan kan de terleurstelling best hard aankomen.

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik hoop natuurlijk wel dat het zo is voor je;)

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja dat klopt wat je zegt Roosje. Ik had na het stoppen met de pil ook van vanalles last. En dacht ook echt, zou ik zwanger zijn?
    Toch was ik niet teleurgesteld toen ik ongesteld werd want nu weet ik mijn cyclus en kunnen we er echt voor gaan.

Met mijn volgende ei zijn we in Disneyland, wat zou het leuk zijn als het daar lukt zeiden wij al. 2e naam Mickey ofzo :D

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dames jullie hebben allemaal gelijk!
    Ik houd er ook zeker rekening mee dat ik aan het ontpillen ben.
    Al hoop je natuurlijk stiekem wel dat het wat anders is.
    Ik heb altijd gezegd dat ik denk nooit snel zwanger te kunnen worden en ben daar dus wel een beetje op ingesteld.

Ik word op dit moment echt helemaal gek van de jeuk.
    Alles jeukt, mijn hals, polsen vingers tenen, hoofd.
    Word je toch knettergek van..

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Hoe gaat het met de rest?
    Ik heb sinds vandaag wat andere afscheiding, wat wateriger dan normaal.
    Ook dit is nieuw voor me!:(

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Goofie,
    Vervelend meis dat je zo'n jeuk hebt!
    Ik heb nog steeds last van hoofdpijn, buikpijn, iets gevoelige tepels en vanochtend ondekte ik 2 puistjes op me gezicht :( Ik hoop echt dat als ik niet zwanger ben snel ongi word. Maar ik ga denk ik deze week toch maar een test halen. En dan maar hopen dat ik mijn nieuwschierigheid in bedwang kan houden! ;) Toch zegt mijn voorgevoel dat de klachten door het ontpillen komen al hoop ik natuurlijk op wat anders...

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Of Kwik Kwek en KWAK!

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahahaha ja das ook een goed idee!

Goofie, heb je al een test gedaan? Het kan zijn dat je al wat ziet. Op een ander forum las ik dat iemand ovu testen deed en die bleef een week eruit knallen, daarna zwangerschapstest gedaan en bleek ook positief. Wie weet is een ovu test een optie?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

Hier kom ik ook weer even. Jullie kunnen lekker kletsen! :)

Ik had vanmorgen bij de grote boodschap wat lichtroze slijm, en savonds nog een keer, weer grote boodschap haha, een beetje bruinrood. Wel heel anders dan ongi, omdat dit slijmerig was en normaal is het meer alleen bloed.

Verder komt er niks. Voor ongi is het wel erg vroeg, maar voor evt innesteling wel weer erg laat denk, had mijn ei denk ik op de 16e...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Sallie, ik zie dat je bijna kunt testen. Het zou de innesteling kunnen zijn of toch eerste sympthomen van je ongi.
    Wanneer wilde je gaan testen?

Deel Deze Pagina