hoi meiden ik plaats dit hier.omdat ik toch mijn steentje bij wil dragen. een kennisje van mij is zwanger zeer gelukkig was ze met de posi test. met 12 weken besloot ze dit tegen haar baas te vertellen en je raad het al met 13 weken kreeg ze een brief en ondertussen is ze ontslagen! het is op z'n slinkse wijze gegaan dat ze nu waarscheinlijk geen poot om op te staan heeft. ze heeft erg veel moeite de uitzet bij elkaar te krijgen. haar man heeft door crisis al een loons verlaging gehad maar het haar loon konden ze het goed doen. nu dat dit weg val en zijn baan ook op de toch is komen te staan. is er nu een probleem, die baby komt eind april en er zijn bijna nog geen spullen. ik probeer van alles maar ik kan ook niet heksen. ik wil jullie vragen al jullie wat over hebben voor deze kleine vent, kleding luiers weet ik wat (ik zorg nog voor een lijstje) zouden jullie dan aub mij willen denken? het komt echt goed terecht en mochten jullie willen kan ik jullie op de hoogte houden over het reilen en zijlen. ze zou hier zooo mee geholpen zijn. liefs monique
Kijk eens bij het topic 'gratis spulletjes' (in de rubriek 'gratis en aanbiedingen') van mamabeer. We hebben een hele lijst met spullen voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten als je vriendin!
ook hier heb ik wel wat kleertjes.. maat 56/62.. ook 68 en groter maar dat is nu nog niet echt van toepassing en zou je eventueel een lijstje kunnen sturen met de echt belangrijke dingetjes die ze nodig heeft? dan kan ik even rond kijken wat ik nog heb en wat weg kan. ik wil graag helpen want ik ken de situatie van weinig geld hebben. liefs xx
Ik heb nog wel wat luiers, kleertjes en nog wat van die ongein over misschien handig inderdaad als je een lijstje kan plaatsen van wat ze nog nodig heeft?? En waar woont ze ergens?
misschien kun je hier ook eens kijken. worden vaak leuk en nog goede dingen aangeboden. zo hebben wij hier de hele babykamer vandaan voor het broertje van mijn man...verfje erop en de kleine van hun had een mooi kamertje suc6 in iedergeval! Gratis op te Halen
Ik heb nog een maxi cosi in de aanbieding, voor een kleine vergoeding ( 15) op te halen in Hillegom. Sandy