allemaal zo goed als nieuw en weinig gebruikt omdat me zoontje er niks aan vind. blauwe babynikes maat 15 zilver met witte puma s maat 17 schommelstoel lime groene bumbo seat doe goed bod schommelstoel alleen ophalen Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
pf durf leeftijd zo niet te zeggen hoor dat s verschillend. voor 10euro exclusief verzendkosten mogen ze weg.
Hoi, dus voor 16,75 kunnen de puma's overgenomen worden??? Dan zou ik ze graag willen overnemen!!! Kan je mij pben??? als je ze nog hebt??? Alvast thanks p.s: maybe wil ik de sterilisator ook GR Ufuk
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Wenneke, Ik woon in Heesch en wil de Bumbo seat wel van je overnemen. Ik heb er 20 euro voor over. Groetjes Elke