Marktplaats.nl > Lacoste gympies voor een meisje, maatje 17/18 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Ik heb nu nog kleertjes van maart 62 t/m maat 74. Als hier interesse in is, dan plaats ik hier vanavond ook nog wat van. Verder heb ik nog allerlei sokjes in allerlei maatjes welke wegmogen voor 20 cent per paar. Vooral veel H&M, Hema, Nijntje sokjes. Ook heb ik nog een rode zwangerschapsbikini maatje 40, cup C, interesse? En ook nog een aantal spuugdoekjes (roze), winterset met een muts, wantjes en een sjaaltje. Verder nogmaals alle prijsjes zijn richtprijzen dus doe anders een leuk bod. Verder kan er ook een pakket worden gemaakt van 1 maat en mocht hier interesse voor zijn dan maken we 1 totaalprijs. Veel liefs Petra
En hier komt maatje 74............... Marktplaats.nl > Longsleeve shirtje wit/blauw - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
En dit is maatje 68. Marktplaats.nl > Rompertje met korte mouwtjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68
Marktplaats.nl > Roze shirtje met lange mouwen van Duckie Beau - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68
Marktplaats.nl > Witte longsleeve met een vrolijke opdruk - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68