Marktplaats.nl > Roze shirtje met leuke details en print - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Er zit nog een hoop leuks bij meiden. Kijk even bij al mijn advertenties op Marktplaats dan heb je een totaaloverzicht van wat er nu nog is!!! Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Ik hoor het wel en mochten de prijzen te hoog zijn, doe een leuk bod!!! Veel liefs Petra
Een nooit gedragen rode zwangershapsbikini te koop gezet op MP. De link is Marktplaats.nl > Rode zwangerschapsbikini - Kleding | Dames - Positiekleding.
En nog een leuk setje voor de winter (muts, sjaal en wantjes), maatje 74/80. Marktplaats.nl > Muts, sjaal en wantjes (is een set) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Mutsen, Sjaals en Wanten
Nog een hoop merkspul te koop. Mexx, Name It, Hello Kitty, etc. Nog een leuk zomerjasje van Friendz. Bijna alles voor de lente/zomer en die komt er echt ooit weer een keer aan ook al ziet het er niet zo uit.
Hai meiden, Ben weer aan het plaatsen geslagen. Zet weer links naar Marktplaats. Alle prijzen zijn indicatieprijzen, want ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen. Dus doe een leuk bod!!! Veel liefs Petra
Badpakje van het merk Feetje, maat 86 (valt wel iets kleiner dan een 86 vind ik persoonlijk). Marktplaats.nl > Badpakje v.h. merk Feetje, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Schattig zomerspakje voor je kleine meid. Het pakje bestaat uit een kort roze broekje en een hemdtruitje met leuke felle bloemen. Marktplaats.nl > Schattig roze pakje van de H&M met een kort broekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Schattig roze gebloemd jurk, maatje 86 van het merk Prenatal. Marktplaats.nl > Roze gebloemd jurkje, maat 86, merk Prenatal - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Blauw/wit gestreept jurkje, maat 86 van H&M. Staat leuk met blote beentjes, maar bijvoorbeeld ook met een wit leggingje. Marktplaats.nl > Blauw/wit gestreept jurkje, maat 86, van H&M - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86