Een kledingsetje met een wit korte broekje en een bijpassend truitje met een rood motiefje. Marktplaats.nl > Kort broekje en bijpassend trutitje, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Een wit hemdtruitje met ruches aan de mouwtjes. Marktplaats.nl > Wit hemdtruitje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Vrolijk, bedrukt jurkje met spaghettibandjes. Het jurkje, maar 1xtje kunnen aantrekken. Marktplaats.nl > Jurkje vrolijk bedrukt, maatje 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Rood broekje/leggingje van Mexx. Marktplaats.nl > Leggingje/broekje Mexx, rood - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Roze leggingje/broekje van Mexx, maatje 86. Marktplaats.nl > Roze broekje/leggingje van Mexx - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Schattig lila broekje van de 101 Dalmatiërs, maatje 86. Marktplaats.nl > Schatting lila broekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
En nog een schattig mutsje van Nijntje in maat 86. Marktplaats.nl > Muts van Nijntje, maatje 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Mutsen, Sjaals en Wanten
zo dat was het voor nu wel zo'n beetje. Ik wil alles graag kwijt ivm beperkte ruimte hier thuis, dus doe een leuk bod. Bij afname van meerdere stukken maken we een leuke prijs!!! Veel liefs petra
Hallo Petra, Wat vraag je voor alle kleding in maat 80 en 86 bij elkaar in 1 pakket? Alleen de shirtjes (lange en korte mouw), jurkjes en broekjes/leggings. Geen rompertjes en pyjama's. Ik hoor het graag, Gr. Mariska
Ja, doe maar incl. het jasje en het zwempakje. Ik heb alleen geen behoefte aan rompers, pyjama's, maillots etc Groetjes
Hai mariska, Als ik alles bij elkaar optel dan kom ik op 99 euro in totaal conform de stuksprijzen. Het pakket bestaat dan uit: - 1 jasje; - 2 vestjes; - 6 broekjes; - 3 complete pakjes; - 5 jurkjes; - 11 truitjes met korte mouwen; - 5 truitjes met lange mouwen; - 1 badpakje; - 1 rokjes. Ik dacht zelf aan 90 euro inclusief verzendkosten........ Laat het maar weten. Groetjes
Hai meiden, Zit er voor niemand meer wat bij, of is de prijs te hoog? Doe maar een leuk bod, prijzen zijn richtprijzen. Ik wil alleen weer wat leuks voor mijn dochtertje ervoor kunnen terugkopen. Veel liefs Petra
en weer wat dingen. Het is trouwens nu officieel, mijn kleine meid heeft echt TEVEEL KLEDING. Niet normaal zeg, maar goed. Weer hetzelfde verhaal, het zijn allemaal richtprijzen dus vind je iets te duur doe een leuk bod!!! Veel liefs Petra
Blauwe jurk met roze bloemen. Staat echt heel schattig. Jurkje is maat 86. Marktplaats.nl > Gebloemde blauwe jurk met roze bloemen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86