Pakket maat 62 (= 1 truitje korte mouwen en 2 met lange mouwen) Ik heb in maat 62 nog drie truitjes. De vraagprijs was 3 euro, maar wanneer deze in 1 keer worden afgenomen mogen ze weg voor 2 EURO!!! Marktplaats.nl > Roze shirtje met leuke details en print - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > Roze shirtje met lange mouwen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Marktplaats.nl > Wit/roze gestreept shirtje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
Pakketje maat 74 Pakketje bestaat nog maar uit 2 truitjes met lange mouwen welke samen weg mogen voor 1 EURO!! Marktplaats.nl > Blauw longsleeve shirtje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > Longsleeve shirtje wit/blauw - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Fijne paarse slofsokken. Marktplaats.nl > Paarse slofsokken - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Leuke sloflaarsjes, nooit gedragen!!! Marktplaats.nl > Roze sloflaarsjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Hai meiden, Niemand meer interesse. De prijzen zijn richtprijzen, doe een goed bod. Hierbij even de link naar al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Groetjes Petra
Deze mag op slot, want ik heb even een nieuwe advertentie geplaats ivm de overzichtelijkheid! Thanx!!