Ik ben even de zolder op gedoken en heb het volgende gevonden: 4 hydrofiel luiers 6 hydrofiel washanden 1 onderlaken 1 laken 2 waskussenhoezen 7 rompers mt 50/56 badcape lange mouwen romper mt 62 9 setjes tm 62 4 setjes mt 56 4 rompers 62/68 3 spuugdoekjes 2 new born spenen babyshampoo en wat speelgoedjes Als er nou dingen bij zitten die ze al heeft zeg het dan even dan kan ik iemand anders er mss nog blij mee maken.
Nicky, kan je nog meer gebruiken? Heb eventueel nog wel wat kleertjes. Is alleen wel net als jij, wat meer voor in de lente.
Hoi meis, Ik heb een webwinkel met tweedehands babykleding. ik maak wel een mooi pakket voor je. Dan wil ik die wel opsturen tegen verzendkosten.
Ze heeft het op het moment nogal druk met tentamens. Hoorde Nikita even bij de April mama's, dus vandaar
ik heb nog een paar rompertjes, slabbetjes, speentjes en een mobieltje met hondjes voor der eventueel
Nikita, de box kan er hier uit. Zou je via pb contact met me op willen nemen over het ophalen. Ik heb ook nog een tas met speelgoedjes staan en zal nog even het 1 en ander aan kleertjes etc uitzoeken. Wanneer je dan hier bent kun je zelf wel even snuffelen wat je wel of niet wilt hebben....
Nikita23, laat eens wat horen.... De wagen wil ik namelijk voor de vakantie weg hebben, ik heb ook nog wel een kinderstoel. Vanavond zet ik beide op marktplaats.
Ja, ik zou ook heel blij zijn als je even contact opneemt. Je bent bijna dagelijks op het forum, dus lijkt dat dat geen probleem moet zijn....Ben je nog wel geïnteresseerd?
Ohhhhh wat erg! Sorry dames, door mijn drukke schema en school is dit topic me een beetje ontschoten Ik ga even snel bijlezen, het spijt me enorm! Het was dat ik een pb'tje kreeg van iemand...
De meesten heb ik nu inmiddels wel gemaild. Slabbetjes en hydrofiele luiers heeft ze, mede dankzij Nynke, nu genoeg. Ik vind het zo ontzettend lief dat jullie meedenken! En ik schaam me diep dat ik niet meer ben wezen kijken. Ze moet nog vier weken...
Ah joh, dat hoeft nu ook weer niet. Mijn berichtje teruglezend lijkt het of ik vervelend over kom, maar zo bedoelde ik het niet hoor Snap dat je het druk hebt, en nu komt het toch goed?
Eventueel heb ik nog een complete quinny speedi. Dus met maxi cosi, slaapbak, regenhoes. Helemaal compleet. Laat maar iets horen van je. Liefs Juud