Van alles o.a. voedingskussen/ hydro. luiers en babyfoon

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Janneke21, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik koop het liefst zoveel mogelijk bij 1 persoon om verzendkosten te besparen :)

Ik heb o.a. nog nodig:

- Hydrofiele luiers
    - Hydrofiele washandjes
    - Voedingskussen (evt. met hoezen?)
    - Babyfoon (Ik wil die luxe Alecto geloof ik, met ook muziekjes/licht en temperatuur.
    - Aankleedkussen hoezen (lime)groen of blauw of met dieren

- Sokjes (kleine maat)
    - Mutsjes (kleine maat)
    - Badjasje
    - Omslagdoeken

- Babykamerspulletjes (geen grote dingen, maar bijvoorbeeld kleedje, lampje, knuffeltjes, klamboe, decoratie-dingen...
    Ik krijg een jongetje en de babykamer wordt jungle/oerwoud met als hoofdkleuren Groen (lime) en blauw.

Als ik nog meer bedenk zet ik het erbij...
    En als je iets denkt te hebben voor me, laat het maar weten! :)

2. janina

janina Actief lid

ik heb wel luiers, washandjes, sokjes ook wel denk ik, klamboe met standaard van de ikea deze is wit met groene blaadjes (de jongens hebben hier ook een jumgle kamer, alleen nu een tweeling dus het is voor 1 baby, dat past niet, 2 kruikzakken,
    nijntje mutsje, apen knuffels volgens mij, moet ik even kijken als je interesse hebt?
    kan nog meer bij komen moet even zoeken, ik hoor het wel

3. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Voor die 6,20 die je normaal kwijt zou zijn aan verzendkosten heb je bij de hema al zeker 2 pakken hydrofiele luiers en een aankleedhussen hoes.

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Nou bij de hema is 6 luiers voor 6,95... Dat is wel zo, maarr... daarom koop ik ook het liefst zoveel mogelijk in 1 keer. Dan heb je die verzendkosten er wel weer uit.

En Janina alles wat je noemt klinkt wel goed, die klamboe zal wel leuk bij de kamer passen, want de meubeltjes enzo doe ik wit.

Kruikzakken heb ik ook nog nodig! Kruiken heb ik al wel. Dusss tsja tot nu toe heb je mijn interesse nog. Apen knuffels vind ik ook wel leuk (al wil ik daar dan niet te veel voor uitgeven).
    Dus nu hang het er nog beetje vanaf of je nog meer hebt en wat je dan hebt en wat je voor alles in 1 keer wil hebben ;)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb:

Voedingskussen met blauwe uitwasbare hoes
    Hydrofiel washandjes
    Kleine sokjes

Waar woon je ergens? Misschien handig om te weten zodat langsbrengen misschien een optie is?

6. janina

janina Actief lid

heb je een pb gestuurd, ik moet je mail hebben, kan ik foto's mailen

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Even kijken hoeveel sokjes en washandjes Janine eventueel al heeft voor me, dan heb ik mogelijk wel interesse. Voedingskussen heb ik sowieso wel interesse in, maar ja dan maken de verzendkosten hem wel weer duur waarschijnlijk.

Ennem ophalen enzo is bijna nooit te doen, aangezien ik helemaal in Den Helder woon :(

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Tsja, het is wel een vrij groot kussen ja en niet op te vouwen tot iets compacts.

9. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,
    Ik heb een lime groene klamboe voor aan het plafond dus zonder standaard en sokjes voor jongens heb ik ook.
    Groetjes Karin

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb nog wat sokjes, nieuwe van winnie de poeh en wat gedragen, witte. Passen in een envelop, als je je adres pbt stuur ik ze voor niks op.

Deel Deze Pagina